בעיר העתיקה בירושלים

רימו לקוחות וספגו מבצע אכיפה משטרתי

לאחר מקרים רבים בהם עשקו מוכרים בחנויות במזרח ירושלים לקוחות תמימים, כשבולט ביניהם חיוב של תייר ב-36 אלף שקלים במקום 350, יצאה המשטרה למבצע אכיפה משולב (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

בעקבות מספר תלונות שהתקבלו לאחרונה מתיירים ואזרחים שביקרו בעיר העתיקה בירושלים, ונפלו קרבן לעושק כספי במהלך קניות שערכו בבתי עסק שונים במקום, החליטו היום (שלישי) במשטרה לצאת למבצע אכיפה משולב.

אחד ממקרי העושק אירע לפני כשבועיי, אז התקבלה תלונתו של תייר מאוסטרליה, לפיה כשסעד יחד עם משפחתו במסעדה מקומית, חויב חשבונם במחיר מופקע של 36 אלף שקלים במקום 350 ש"ח.

במקרה ספציפי זה, נפתחה מיד חקירה משטרתית תוך עיכוב בעלי המסעדה, והשוטרים דאגו להשיב לתייר את כספו הגנוב.

כאמור, בשל מקרים שכאלו ולמען ביטחונם של מאות אלפי התיירים הפוקדים את העיר העתיקה לאורך השנה, המבקרים והתושבים המקומיים, ערכה המשטרה מבצע אכיפה משולב יחד עם גורמי אכיפה ורשויות בהם משרד הבריאות, כיבוי האש, עיריית ירושלים, מנהל הגז וצוותים של פקיד שומה ירושלים.

בבתי העסק שנבדקו אותרו כ -250 ק"ג של בשר שהוחזק במקום בניגוד לצו בית משפט ושאינו ראוי למאכל אדם. הבשר הוחרם והועבר להשמדה. עוד אותרו: ליקויי בטיחות חמורים - חמישה בלוני גז שאותרו בבית עסק הוחרמו בשל אחסון והתקנה לא תקניים ובעלי המקום זומנו על ידי רשויות המס לחקירה.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "מטרתו של המבצע היתה לבצע אכיפה משולבת בבתי עסק בהם עולה החשד כי מבוצעות עבירות על סוגיהן, למנוע אותן טרם התרחשותן ולאכוף את החוק בתחומים השונים על ידי הרשויות וגורמי האכיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר