אל על מבטלת את מותג הלואו קוסט שלה

חברת התעופה הישראלית הודיעה כי תבטל את מותג הלואו קוסט שלה "UP" ותשיק במקומו שיטת תשלום חדשה לטיסות שתאפשר רמות שונות של שירות באותה טיסה (תיירות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

חברת אל על מבטלת את מותג טיסות הלואו-קוסט UP: החברה הודיע היום (רביעי) לבורסה כי תשיק ברבעון השני של שנת 2018 מתכונת חדשה לטיסות בכל יעדיה לאירופה עם חלוקת מחירים חדשה וגם שיפוץ חלק ממושבי המטוסים במחלקות התיירות. על פי ההערכות המהלך נועד כדי להתחרות בצורה טובה יותר עם חברות הלואו קוסט האירופאיות שקמו בשנים האחרונות.

על פי המתכונת החדשה, תינתן ללקוח במחלקת תיירים אפשרות בחירה בין שלושה סוגים שונים של חבילות מוצרי טיסה, החל מוצר בסיסי וזול ועד לחבילה כוללת. על פי הודעת החברה, המהלך נועד "לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחות השונים ולהתמודד טוב יותר עם התחרות הגוברת ביעדים אלו".

שלושת סוגי הטיסות, לפי הודעת אל על, הם:

- המוצר הבסיסי והזול ביותר שיאפשר עלייה למטוס עם תיק יד וקבלת ארוחה, ללא אפשרות לביטול או שינוי.

- מוצר הביניים שיאפשר בנוסף גם בחירת הושבה, משלוח כבודה ואפשרות לשינוי או ביטול בתוספת תשלום.

- המוצר היקר יותר יהיה חבילה כוללת שתאפשר בנוסף על האמור גם תיק יד שני וגמישויות בתנאי הביטול והשינוי, הכל בהתאם לקריטריונים שתקבע החברה ביחס לכל כרטיס ועל פי הוראות הדין.

על פי אל על, פערי המחירים יעמדו על כ-60-80 דולר בין החבילה הכי זולה לבינונית, ופער של כמאה דולר בין החבילה הבינונית להכי גבוהה.

אל על מסרה בנוסף, כי בשנים הקרובות, במסגרת יישום המתכונת החדשה, יבוצע חידוש לפנים המטוסים ליעדי אירופה לרבות החלפה בהדרגה של מושבי התיירים והעסקים בחלק מצי המטוסים הצרים של החברה. "המתכונת החדשה תחול גם על יעדים המופעלים כיום תחת המותג UP והוא יבוטל", נמסר בהודעה.

מכירת כרטיסי טיסה על פי המתכונת החדשה תחל במהלך הרבעון השני לשנת 2018, עבור טיסות שתמראנה במהלך הרבעון הרביעי לשנת 2018.

סמנכ"ל המסחר של אל על, גונן אוסישקין, דיבר במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר החברה, והסביר את הרקע למהלך: "אחרי ארבע שנות הפעלה המותג הזה עשה את שלו. לרנקה, בודפשט, פראג, קייב וברלין - אבל זה לא היה מספיק ואנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו. יש לקוחות פרימיום שרוצים דברים נוספים".

"אנחנו יודעים מה עושה טוב שהלקוחות שלנו רוצים את חופש הבחירה. מוכנים לטוס בלי מזוודה או שנושיב אותם איפה שנוח לחברה במטוס. אנחנו מבינים שלהחזיק מספר מותגים יוצר קושי, ולכן מאחדים מספר מותגים ומתרכזים במותג אל על".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר