פוסט - טראומה

חשבה שהיא גרמניה וקיללה את הישראלית בעברית צחה

תופעת הישראלי המכוער קורה בארץ לצערנו הרבה פעמים, אך כשזה מתפשט גם לחו"ל שם כל אחד אמור לשמש כשגריר ולהתנהג בהתאם, הסיפורים עוד יותר מקוממים (בעולם)

חנות של רשת פרימרק (צילום: שאטרסטוק)

הישראלים אוהבים את הארץ, אך אוהבים לטייל בחו"ל, ואם אפשר להביא את האווירה של הארץ לניכר? מבחינתם זה האידיאל. אלא שהאווירה אותה הם מביאים לא תמיד מחמיאה לנו בלשון המעטה.

פוסט שהועלה שלשום לרשת על ידי בחורה ישראלית שחזרה מחופשה בחו"ל הצליח לשבור שיאים בהתנהגות המביכה של הישראלי המכוער. בפוסט היא סיפרה כי במהלך טיול שערכה בברלין יחד עם חברתה הטובה נכנסו השתיים לחנות פריימרק אלא ששם הופתעו, בעוד השתיים מטיילות בין למדפים העמוסים הגיעה ישראלית שאף היא ערכה שם קניות, וכשרצתה לעבור ראתה שאחת מהבנות עומדת במעבר ומאחר והיא חשבה שהיא גרמנית, בגלל צבע שערה הבהיר, היא פנתה אליה בגסות ואמרה לה בעברית: "זוזי, זוזי לי מהדרך יא גרמניה, יימח שמך", מה שהיא לא ידעה זה שאותה הבלונדינית היא בכלל ישראלית שהבינה את כל מילה.

"היינו בהלם", סיפרה. אחת הבנות התעשתה ופנתה אל הישראלית המקללת והעמידה אותה במקום, תוך שהיא חושפת בפניה שהיא ישראלית ושהתנהגותה שערורייתית ופוגעת בתייר הישראלי. המטיילת ההמומה החווירה מבושה, והתנצלה בפניה ואמרה בתגובה: "את צריכה לראות בזה מחמאה שחשבתי שאת גרמניה".

את הפוסט היא סיימה כשסיפרה ש"הפוסט לא פורסם כדי לעשות שיימינג לאותה בחורה, אלא לבקש מכל אחד ואחת מכם, אנא השאירו את הישראלי המכוער בבית, גם אם אנשים לא דוברים את אותה השפה שלכם, הם מבינים שמדברים עליהם לפי טון דיבור ושפת גוף. בבקשה לפתוח את הראש, לא כל גרמני הוא נאצי ולא כולם עוכרי ישראל".

הפוסט הפך לוויראלי וקיבל אלפי לייקים, שיתופים, ותגובות. אחת הגולשות כתבה: "אנשים לא מבינים שאנחנו הנציגים של המדינה שלנו בכל מקום אחר בן אם נראה ובן אם לא. אם היא כל כך שונאת גרמנים אז למה לטוס לברלין? יש מלא סניפים של פריימארק ברחבי אירופה. זה מביש ומעציב, אחר כך מופתעים למה חצי עולם שונא ישראליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר