אאוצ'

גנב כסף מקורבנות הפיגוע והוכתר כגיבור לאומי

האיש, הומלס במקצועו סיפר מיד לאחר הפיגוע המחריד שגבה את חייהם של 22 אנשים, כי מיד רץ להושיט עזרה. אלא שתיעוד ממקום הפיגוע הראה שמקומו צריך להיות בכלא(מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מבוכה בריטית: לאחר מתקפת הטרור במנצ'סטר ב-23.5.17, בה קיפחו את חייהם כ-22 בני אדם, הכתירו כלי התקשורת בבריטניה הומלס מקומי כגיבור האירוע לאחר שטען שסייע לקורבנות הפיגוע, אלא שהיום (רביעי) סיפר הגיבור כי הסיבה בגינה רץ לעבר הקורבנות והפצועים הייתה כדי לכייס אותם. הגיבור לשעבר צפוי להישלח למאסר.

פארקר בן ה-33 תועד כשהוא ניגש מיד לאחר הפיצוץ לאיזור בו שהו הפצועים וההרוגים וגונב את הארנק מתיק היד של פאולין הילי, שנפגעה יחד עם נכדתה בת ה-14 שנרצחה, ובאותם רגעים גססה לידה. כעבור מספר ימים השתמש "הגיבור" בכרטיס האשראי שהיה בארנק כדי לאכול במקדונלד'ס

ההימלטות מאיזור הפיגוע

פארקר התראיין לתקשורת הבריטית מיד לאחר הפיגוע וסיפר כי קיבץ נדבות מחוץ להיכל שבו התקיימה ההופעה "שמעתי פיצוץ ותוך שבריר שנייה ראיתי הבזק לבן ועשן. אחר כך שמעתי צרחות", סיפר אז בדמעות והמשיך - "זה הפיל אותי לרצפה. כשקמתי, במקום לברוח האינסטינקט האמיץ שלי היה לרוץ חזרה ולנסות לעזור", סיפר. "היו שם אנשים ששכבו על הרצפה בכל מקום", הוא הוסיף, ואמר שאישה מתה בזרועותיו ושהוא סייע לילדה קטנה שאמה נרצחה.

מלבד הארנק שגנב, מואשם פארקר כי גנב גם טלפון נייד מנערה בזירת הפיגוע, ששמה לא פורסם מסיבות משפטיות. לפארקר יש עבר פלילי וכמה הרשעות, בין השאר בעבירות גניבה ושוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר