תקף יהודי בתחנת דלק וישלם 50 אלף ש"ח

ערבי תושב בית צפאפה תקף יהודי בתחנת דלק בשל וויכוח על משאבת האוויר ונפסק נגדו פיצוי בגין כך של חמישים אלף ש"ח וחמישה ש"ח נוספים על הנזק לסיכת האוויר עצמה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תקיפה (צילום אילוסטרציה: מצלמות אבטחה)

בית משפט השלום בירושלים חייב תושב בית צפאפה לשלם סך של חמישים אלף שח וחמישה שקלים נוספים ליהודי תושב מעלה רחבעם שהותקף על ידו בתחנת דלק. בחודש ספטמבר 2016 הגיעו השנים לתחנת דלק דור אלון בשכונת תלפיות, והתפתח ביניהם ויכוח על עמדת לחץ האוויר.

הערבי נסע ברכב שהרישיון הנהיגה שלו פג תוקף, החל לצפור ליהודי, ובשלב מסוים, החל לדחוף את היהודי, לנער את צינור משאבת האוויר, והכל על מנת להזיז את היהודי שניפח את צמיגיו. בשלב מסוים הגיעו עובדי התחנה למקום אך במקום להתערב הם צפו במתרחש והערבי החל שוב לדחוף את היהודי ואף הכה בו לעיני צופים רבים.

היהודי שחש מאוים הזעיק באופן מיידי את שוטרי משטרת ישראל, אך אלה זלזלו בו, וגם כאשר הגיעו למקום הסתפקו בלקיחת פרטים. היהודי הגיש תביעה אזרחית באמצעות עו"ד איתמר בן גביר כאשר בעניין התקיפה ורשלנות המשטרה, התבקש סכום של חמישים אלף ש"ח ואילו בשל הנזק שנגרם לסיכת הצמיג התבקשו חמישה ש"ח.

המשטרה הגישה כתב הגנה וטענה כי היא לא פעלה ברשלנות, אך תושב בית צפאפה לא עשה כן, ולאור אלה ביקש עורך הדין בן גביר לתת פסק דין.

בית משפט השלום בירושלים חייב את הערבי לשלם סכום של חמישים אלף ש"ח פיצוי בגין התקיפה, וכן חמישה שקלים בגין הסיכה.

עו"ד איתמר בן גביר מסר: "לצערנו יש יותר מידי אירועים בתחנות דלק בהם יהודים מוטרדים באופן לאומני אך המשטרה לא פועלת. אם היה מדובר בנערי גבעות שנטען כי הם תוקפים ערבים חצי ממשטרת ישראל הייתה מגיעה למקום אך כאשר מדובר בתקיפה של יהודים אין דין ואין דיין. טוב עשה בית המשפט שפסק את הסכום המקסימלי בכתב התביעה ואני מקווה שמקרה זה ישדר מסר, במקביל נמשכת התביעה נגד המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר