הנערה שתקפה חיילים

בית המשפט שחרר את תמימי - ללא נימוקים

נור, בת דודתה של עאהד תמימי, שתועדה בסרטון שהסעיר את המדינה כשהיא תוקפת עמה שני חיילים, שוחררה היום על ידי שופט בית המשפט הצבאי שמסר כי ינמק זאת בהמשך (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נור תמימי (צילום מסך: טוויטר)

בית המשפט הצבאי לערעורים הורה היום (חמישי) לשחרר את נור תמימי, שתועדה מכה חיילים בנבי סלאח יחד עם קרובת משפחתה עהאד תמימי, ובכך דחה את עמדת הפרקליטות הצבאית.

נשיא בית המשפט הצבאי לערעורים אל"מ נתנאל בנישו כתב בהחלטתו כי "תמימי תוכל להשתחרר, אם תעמוד בתנאי השחרור שנקבעו על ידי בית המשפט, בכל הנוגע להפקדה הכספית ולחתימת ערב".

הגבלה נוספת שהוטלה על נור תמימי, היא שעליה להתייצב לחתימה בתחנת המשטרה הסמוכה למקום מגוריה בנבי סאלח מדי יום שישי בשעה 12 בצהריים, עד לסיום ההליכים בעניינה.

יצויין, כי ההחלטה פורסמה ללא נימוקים, והשופט מסר כי הם יפורסמו בהמשך.

הנערות לבית תמימי בפעולה: הסרטון שהסעיר (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, בכתב האישום יוחסה לתמימי תקיפה של שני חיילים באירוע שתועד והסעיר את המדינה, בגינו היא נעצרה עם בת דודתה המפורסמת, הנערה עאהד, ואמה של עהד, נרימאן.

החיילים הגיבו באיפוק, בעוד שנור ועאהד תמימי המשיכו לבעוט בהם ולסטור להם.

אף שבית המשפט הצבאי כבר הורה לפני כשבוע לשחרר את נור תמימי, השחרור התעכב בשל ערעור הפרקליטות, שהוביל תחילה דווקא להארכת מעצרה. לאחר ההארכה, שוב הורה בית המשפט לשחררה, אך השחרור עוכב בשנית - עד להכרעה הסופית היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר