המאבק בבני ברק

הרב דניאל זר: שיקרו לראשל"צ שביטלתי את האירוע

מאות שהגיעו להשתתף באירוע בבית מדרשו של הרב דניאל זר - שיצא נגד סיעת ש"ס בב"ב, הופתעו לגלות כי הראשל"צ הגר"י יוסף נעדר. הרב זר: שיקרו לרב ואמרו שבוטל (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב הראשי והרב דניאל זר (צילום: באדיבות המצלם ויונתן זינדל - פלאש 90)

הגאון רבי דניאל זר, נשיא מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, קיים ביום רביעי האחרון הילולה להאדמו"ר רבי יעקב אבוחצירא זי"א. מאות שהגיעו להשתתף באירוע המתינו לבואו של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף, אך האירוע הסתיים והרב לא נכנס אל היכל בית המדרש.

לקראת סיום האירוע, ביקש הרב זר להסביר לציבור מדוע הרב הראשי לא הגיע, למרות ששמו פורסם במודעות: "התקשרו עכשיו לנהג של הרב יצחק יוסף, הוא אומר שמישהו התקשר אליו ואמר להם שהאירוע התבטל, אני לא יודע מי זה האנשים האלה.. ה' ירחם. מה התבטל? הוא אומר 'ככה הודיעו לנו'".

הרב זר המשיך והסביר: "אולי בגלל שאמרו שאני כאילו נגד ש"ס, אבל אנחנו עושים את שלנו, יש אינשי דלא מעלי, מה לעשו. תמיד הוא מגיע, תמיד הוא בא.. ה' יעזור".

יודגש כי בימים אלו יצא הרב זר למאבק נגד סיעת ש"ס המקומית ומבקש להריץ מפלגה חדשה בעיר בשל סערת פרשת ההקצאות של יו"ר ש"ס בעיר אלי דדון.

במהלך שיעורו ביום רביעי תקף הרב זר: "אמרתי ש"ס לכנסת... אם יהיו פה נציגים שלא יעשו את התפקיד שלהם - אין להם מה לעשות פה. אין להם מה לעשות פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר