אהוד אולמרט:

"אני עשיתי שגיאות לא מעטות, לא יכול להתחמק"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מודה: "אני לא מתחמק מלעסוק בשגיאות שאני עשיתי ועשיתי לא מעטות", לדבריו: "גם בהתנהלות האישית, גם בהתנהלות הציבורית" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אהוד אולמרט (צילום: Olivier Fitoussi/POOL )

באורח נדיר הודה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כי ביצע טעויות במהלך כהונתו, טעויות אישיות וציבוריות, את הדברים אמר רוה"מ לשעבר בכנס של היחידה לאבטחת אישיים, חמשה חודשים לאחר ששוחרר מהכלא.

בדברים שאמר אולמרט, ופורסמו הערב (מוצ"ש) בחדשות 10 הוא התייחס על הטעויות שביצע ואמר: "אני לא מתחמק מלעסוק בשגיאות שאני עשיתי ועשיתי לא מעטות, דרך אגב. גם בהתנהלות האישית, גם בהתנהלות הציבורית. ואני לא יכול להתחמק מלהכיר בשגיאות הללו".

אולמרט הוסיף: "יש אצל רבים מאיתנו תחושה שחלוקת המשאבים בתוך המדינה לא מייצגת את הפוטנציאל שלנו כמדינה ואת ההישגים שלנו ושל הכלכלה שלנו כמדינה וזה דבר שחייב להשתנות ואני חושב שאני יודע איך צריך לעשות את זה".

רוה"מ לשעבר התייחס לספר שהוא מתכוון לפרסם בקרוב: "בספר אני מתאר את סדרי העדיפויות באופן שהביטחון יישמר, אומר את זה אדם שבתקופת כהונה לא ארוכה נאלץ כמה פעמים לקבל החלטות לא פשוטות בנושאי ביטחון וברוך השם יש למעלה מ-11 שנים שקט מוחלט בצפון. לא חושב שהייתה איזושהי התכתשות מלחמתית בינינו לבין אויבינו באיזושהי גזרה בהיסטוריה של מדינת ישראל שהולידה שקט ממושך כל כך ויציב כל כך באותה הגזרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר