"האופנוע היה מפורק"

רוכב אופנוע חרדי נהרג בתאונה בכביש 5

רוכב אופנוע חרדי, להערכת מד"א כבן 45, נהרג הלילה (מוצאי שבת קודש) בתאונה קטלנית בכביש 5, ממחלף תקווה לכיוון מערב, שעה שהיה מעורב בתאונה עם רכב פרטי (אקטואליה)

זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רוכב אופנוע חרדי, להערכת מד"א כבן 45, נהרג הלילה (מוצאי שבת קודש) בתאונה קטלנית בכביש 5, ממחלף תקווה לכיוון מערב.

במד"א התקבלה הקריאה על התאונה מעט לאחר השעה 20:00 בערב, בה נמסר על רוכב אופנוע שנפגע מרכב. פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הרוכב, כאמור, חרדי כבן 45.

אהרון ברזסקי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברוכב אופנוע ללא הכרה וללא דופק ונשימה כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכב פרטי. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פאראמדיק מד"א, אלעד דרעי, הוסיף: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רוכב האופנוע כבן 45 שכב מחוסר הכרה בשול הכביש כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. האופנוע, שהיה מפורק היה במרחק של כמה עשרות מטרים ממנו.

"ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נהג הרכב, גבר כבן 25 נבדק בשטח ולא נזקק לטיפול רפואי".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד. בין רכב פרטי לדו גלגלי בכביש 5/מחלף התקווה לצפון. עפ"י גורמי רפואה נקבע מותו של רוכב הדו גלגלי. חוקר תאונות דרכים פתח בחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר