גנב לא יוצלח

לא הסתכל בקנקן: זרק בקבוק בשווי מיליונים

גנב את בקבוק הוודקה היקר בעולם המצופה בזהב וכסף וערכו כ-1.3. מיליון דולר, שתה את הוודקה והותיר את הבקבוק היקר כשהוא מונח בשלמותו באתר בנייה נטוש בקופנהגן (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הבקבוק היקר (צילום: DARTZ MOTOR COMPANY)

בקבוק הוודקה היקר בעולם, ששווה על פי הערכות כ-1.3 מיליון דולר, נמצא ריק מוודקה, אך שלם, באתר בנייה בקופנהגן שלושה ימים לאחר שנגנב ממרתף של בר מרכזי בעיר.

הוודקה שהייתה בתוך הבקבוק נעלמה כולה, אחרי שהגנב על פי החשד שתה אותה לשוכרה עוד באותו הלילה, אולם הבקבוק יקר הערך עצמו נותר ללא פגע, והגנב כנראה הותיר אותו בצד הדרך בלי לדעת את ערכו הרב.

הבקבוק לא שגרתי בעליל, הוא מיוצר על ידי חברת "דארטס מוטרוס" מלטביה, ונחשב לפריט מיוחד לאספנים. מחירו הגבוה מגיע מכך שהוא מצופה ב־3 קילו זהב ועוד 3 קילו כסף ומעוצב בצורה מיוחדת המזכירה את הצד הקדמי של מכונית.

הבקבוק הושאל בחודשים האחרונים לבר בקופנהגן בשם "קפה 33". בעל המקום הציג בבר תערוכה של מיטב הוודקות בעולם, ובלילות הבקבוקים היקרים נשמרו במרתף כדי לשמור על ביטחונם. הבקבוק היקר היה היקר ביותר בתצוגה.

מתברר על פי סרטון האבטחה מיום שלישי האחרון כי הגנב שהיה חבוש במסכה פרץ למרתף הבר, גנב את הבקבוק היקר ונמלט. על פי ההערכות הוא ככל הנראה בסך הכל חיפש וודקה לשתות מבלי לדעת מה גנב ומה משמעותו של הבקבוק בו הונחה הוודקה.

ביום שישי האחרון לאחר סערה תקשורתית בדנמרק, הבקבוק נמצא כאמור באתר בנייה כשהוא ריק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר