זכיות ענק בארה"ב

שני כרטיסים זכו ב-570 ו-450 מיליון דולר

כרטיס בהגרלת ה"פאוורבול" בניו המפשייר זיכה את בעליו ב-570 מיליון דולר, יום אחד לאחר שכרטיס בהגרלת "מגה מיליונס", בפלורידה, זיכה את בעליו ב-450 מיליון דולר (בעולם)

כרטיס ה"פאוורבול" (צילום: שאטרסטוק)

הגרלות ענק בארה"ב: כרטיס בודד בהגרלת ה"פאוורבול" בניו המפשייר, שניחש את כל ששת המספרים, זיכה את בעליו ב-570 מיליון דולר, זאת יום אחד בלבד לאחר שכרטיס בהגרלת "מגה מיליונס", בפלורידה, זיכה את בעליו ב-450 מיליון דולר.

עד כה טרם ידוע מי הזוכים המאושרים בסכומי הכסף הגדולים הללו מאחר והזוכים טרם ניגשו להצהיר כי בידם הכרטיסים.

יצוין כי הסכום בהגרלת הפאוורבול - 570 מיליון דולר, הוא השביעי בגודלו בהיסטוריה של ארה"ב.

מהגרלת הלוטו בפלורידה נמסר כי הכרטיס הזוכה בהגרלת "מגה מיליונס" נקנה בחנות 7-Eleven בעיר פורט ריצ'י. הרשת תזכה לבונוס קטן בעקבות מכירה הכרטיס הזוכה - 100 אלף דולר.

לזוכים ישנה אפשרות לפרוס את קבלת הזכייה על פני 29 שנים. במידה ויבקשו לקלב את הסכום במזומן, הרי שהזוכה ב-570 מיליון דולר בהגרלת ה"פאוורבול" - יקבל 358.5 מיליון דולר ואילו הזוכה ב-450 מיליון דולר בהגרלת "מגה מיליונס" - יקבל 281 מיליון דולר.

לפי החוק בפולרידה, לזוכה ב'מגה מיליונס' אין אפשרות להישאר אנונימי, כך ששמו ועיר מגוריו יפורסמו בעוד כתובת הבית שלו ומספר הטלפון שלו יישארו חסויים. כמו כן יש לו 180 ימים מהזכייה לדרוש את הפרס אך אם ירצה לקבל את הזכייה במזומן יש לו 60 ימים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר