הזבל יפונה

לאחר שעות ספורות: הסתיימה השביתה בירושלים

עיריית ירושלים, ומשרדי הפנים והאוצר הודיעו על הקמת צוות משא ומתן על תוספת התקציב שתיועד לעיר ותמנע את פיטורי העובדים הרבים, ובכך תמה לה השביתה שהחלה הבוקר (ארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השביתה הגדולה בירושלים הסתיימה תוך שעות ספורות: משרד האוצר, משרד הפנים ועיריית ירושלים סיכמו על הקמת צוות שידון ב-45 הימים הקרובים על כלל הסוגיות הנמצאות במחלוקת בין עיריית ירושלים ולשרד האוצר.

בצוות יהיו חברים מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, הממונה על התקציבים שאול מרידור, מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ומנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב.

עיריית ירושלים התחייבה למשוך את כל מכתבי הפיטורים לעובדיה ולהקפיא את המצב עד לסיום עבודת הצוות.

מההסתדרות נמסר כי בתום פגישה שנערכה בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לבין ראש העיר ירושלים ניר ברקת, ובתיאום עם משרד האוצר, הוחלט להקים צוות מקצועי של האוצר ועיריית ירושלים שיידון במתן מענה לצרכי העירייה.

עבודת הצוות תלווה על ידי יו"ר ההסתדרות ניסנקורן שיעמוד על זכויות העובדים. הצוות יסיים את עבודתו ויגבש את מסקנותיו בטווח שבין 30-40 יום.

"ראש העיר ברקת נענה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן והסכים להקפאת המצב. יו"ר ההסתדרות בירך את הצדדים והודיע כי עובדי עיריית ירושלים ישובו לעבודה מלאה עוד היום. הצוות יורכב מנציגי משרד האוצר ונציגי עיריית ירושלים", נאמר בהודעה.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מסר כי "אני מודה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומברך על התערבות לפתרון המשבר. ישבנו הבוקר במשרדו במשך כשעתיים והצגנו בפניו את הבעיות והאתגרים של ירושלים הדורשים סיוע תקציבי. בעקבות כך ובמהלך הפגישה הושג סיכום עם האוצר להקמת צוות משותף לעירייה ולאוצר בליוויו של יו"ר ההסתדרות, במטרה שימצא מתווה לפתרון. אני מאמין ביכולתו של יו"ר ההסתדרות לגשר ולהביא לפתרון המשבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר