"הוא זוכה לחסינות"

האזרח שנעצר: יו"ר 'השומרים' תקף אותי

בעוד המשטרה כבר הגישה כתב אישום נגד אזרח שלדבריה תקף את יו"ר ארגון 'השומרים' בבני ברק חיים רוטר, עורכי דינו של הנאשם טוענים היום: "רוטר הוא שתקף את מרשנו" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חיים רוטר. ארכיון (צילומסך)

פרסום ראשון: לפני יותר מחצי שנה נעצר בבני ברק מ. לאחר שדווח כי תקף את יו"ר ארגון 'השומרים' חיים רוטר. אך היום, מבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה, כי לדבריו הוא זה שהותקף על ידי רוטר.

מתנדבי ארגון השיטור האזרחי-חרדי טענו אז כי זו לא הפעם הראשונה שמ. מתנהג כך. עם הזמן, לאחר מעצרו, אכן הוגש נגדו כתב אישום בגין מעשיו המיוחסים לו.

אלא שכאמור פרקליטיו, עורכי הדין בן מעוז ויפעת שריד, פונים היום לבית משפט השלום בתל אביב ומגוללים מסכת עובדתית הפוכה לחלוטין, לטענתם.

וכך הם כותבים בין היתר: "במסגרת חקירת התיק, נחקר אף המתלונן (רוטר. א"ר) באזהרה בחשד לתקיפת המבקש, ונגרמו לו חבלות קשות; דווח למוקד 100 כי המבקש הוא זה שמותקף; שוטר שהגיע למקום וראה את המתלונן תוקף את המבקש, רשם דו"ח פעולה".

למרות כל זאת, "החליטה התביעה לסגור את התיק כנגד המתלונן מחד ולהגיש כתב אישום כנגד המבקש מאידך".

יצויין, כי בידי "כיכר השבת" הקלטת המוקד המשטרתי בה אכן נשמע הדיווח על רבים שתוקפים אדם יחיד, מה שתואם לתיאור העולה מכיוון פרקליטי מ. כי מרשם הותקף בידי רוטר ואנשיו.

עו"ד בן מעוז, פרקליטו של האזרח

עורכי הדין מדגישים: "בזהירות הנדרשת יצוין, כי בשל הסיוע אותו מעניק הארגון למשטרת ישראל בלכידת ה'עברייניים' בחברה החרדית, וקרבתו המיוחדת של המתלונן לגורמים הרלוונטיים במשטרה, דומה כי המתלונן זוכה לחסינות מפני העמדה לדין".

בשל כל זה, וטענות נוספות על היכרות בעייתית מוקדמת בין רוטר למ. ועובדת חברותם של רוטר ועדי התביעה, מבקשים עורכי הדין שריד ומעוז מבית המשפט להורות למפלג התביעות במשטרה על העברת כלל החומרים לידיהם - במטרה להוכיח את חוסר הצדק בסגירת התיק לרוטר אל מול הגשת כתב האישום נגד מ.

יצויין, כי במפלג התביעות כבר הספיקו להגיב לבית המשפט, לבקשת פרקליטי מ, כשלטענתם אין לחומרים המדוברים - שחלקם הינן תרשומות פנימיות - כל רלוונטיות לנשוא הבקשה, ולכן הם לא יימסרו.

מפרקליטו של חיים רוטר, עו"ד ליאור פרץ, נמסר בתגובה: "מדובר באדם שרודף את מרשי מזה מספר שנים על לא עוול בכפו. במקרה המדובר, מר מ. הגיע לבית מרשי מתוך מטרה ברורה לתקוף ולפגוע במרשי, וכך אכן עשה בפועל".

"מרשי נחבל במהלך האירוע בגופו ואף פונה לקבלת טיפול בבית חולים. לא בכדי נעצר מר מ. על ידי משטרת ישראל ואף הוגש כנגדו כתב אישום חמור. מרשי בשום שלב לא נחקר כחשוד בתיק, והדבר מדבר בעד עצמו".

עו"ד יפעת שריד, פרקליטתו של האזרח
עו"ד ליאור פרץ, פרקליטו של רוטר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר