ההקלטה חשפה: משאיות זבל מול בית אמו של כחלון

האיש שהוקלט, מקורב לניר ברקת, נשמע כשהוא אומר "אימא שלו תיפגע. אימא שלי בירושלים לא תיפגע כי היא מתה". בנוסף התייחס האיש גם לקמפיין המאסיבי נגד השר כחלון (פוליטי)

משה כחלון (צילום: פלאש 90)

תושבי ירושלים התעוררו הבוקר לערימות זבל שלא נאספו על ידי עובדי העירייה, דבר שהוביל לכעס ציבורי נרחב שהביא את העירייה להפסיק את השביתה עוד ביום בו התחילה. מוקדם יותר הקימו משרד האוצר והעירייה צוות לבחינת תקציב מענק הבירה – שעמד במוקד הסכסוך בין הצדדים - והעירייה משכה את מכתבי הפיטורים שנשלחו בשבוע שעבר לכ-2,000 עובדים.

ב-ynet פרסמו הקלטה שחשיפתה עלולה להוות משבר לא פשוט בין הצדדים, ההקלטה גילתה כי בהסתדרות לא בחלו באמצעים כדי להפעיל לחץ על שר האוצר משה כחלון להגדלת המענק לעיר. בהקלטה נשמע יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, דני בונפיל, מאיים לשפוך אשפה מחוץ לביתה של אימו של כחלון בגבעת אולגה.

בהקלטה שנחשפה נשמע בונפיל אומר: "אתם לא תאמינו, לפחות עשרה חברי כנסת ושרים מתחננים אליי לא לבוא לבית של כחלון בגבעת אולגה, למה אימא שלו תיפגע. אימא שלי בירושלים לא תיפגע כי היא מתה, אבל מה, כל העובדים בירושלים ייפגעו. לא מבין את הראש הזה. אני אומר להם, תגידו, זה מה שחשוב? בגבעת אולגה שאם אני אבוא עם 200 עובדים ועוד כמה משאיות ואני אשים שם כמה דברים והם ילכו? אז פתאום כולם מצלצלים 'דני לא מתאים, כחלון לא מתאים', אף אחד לא מצלצל להגיד לי מה קורה עם ניר, איך אפשר לעזור לו, למה שר האוצר משקר אותו, למה ירושלים לא חשובה לו".

בשיחה שהודלפה נשמע בונפיל מתייחס לקמפיין שלטי החוצות נגד השר כחלון בירושלים, בעלות של 90 אלף שקל: "תקראו - כל העיר מלאה 'כחלון שם פס עלינו'. בכל מקום. זה לא בדיוק כתוב ככה. איפה שאתה הולך היום, עכשיו באתי מהכנסת, הכול על כחלון, הכול עליו. מה, אין רחמנות? מה, הם סימנו את ירושלים? מה, תל אביב יותר טובה? מה, מה חסר? הם ויתרו על ירושלים? אני לא מבין את זה. מה, אין בירושלים תושבים?".

בונפיל לא הגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר