חשד להצתות

לילה אחד בלוד: 5 שריפות, שבעה נפגעים

צוותי כיבוי וחילוץ פעלו הלילה (שני) בחמש שריפות במקביל בעיר לוד, שפרצו בחדרי מדרגות, בחדר עם בלוני גז וכן רכבים שעלו באש בשני רחובות. כל כיווני החקירה נבדקים (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בטבת תשע"ח | 08.01.18
אילוסטרציה (צילום: Anat Hermony/Flash90)

צוותי כיבוי וחילוץ מתחנה אזורית איילון פעלו הלילה (שני) בחמש שריפות במקביל בעיר לוד, שפרצו בחדרי מדרגות, בחדר עם בלוני גז וכן כלי רכב שעלו באש בשני רחובות. כל כיווני החקירה נבדקים בהם החשד כי מדובר בהצתות.

סמוך לשעה 3:49, הוזנקו צוותי כיבוי לשריפה עם לכודים בחדר מדרגות של בניין מגורים ברחוב דוד ברוך בלוד. לוחמי האש פעלו לחילוץ ארבעה דיירים שנלכדו כתוצאה מהעשן הכבד והסמיך שאפף את הבניין בעקבות השריפה שפרצה בקומת קרקע.

לוחמי האש העבירו את הלכודים שחולצו לטיפול כוחות ההצלה ואלו פונו להמשך טיפול בבית החולים. במקביל, השתלטו על הלבות ואווררו את המבנה.

זמן קצר לאחר מכן התקבלה הודעה על שריפה בבניין מגורים ברחוב שדרות דוד המלך בעיר. לוחמי האש חילצו מהמקום שלושה דיירים והשתלטו על הלהבות.

במקביל, ברחוב חטיבת יפתח עלו באש חמישה כלי רכב, ברחוב אלפעל עלו באש ארבעה כלי רכב וברחוב רואבן רובין פרצה שריפה בחדר בלוני גז. לא היו נפגעים בשלושת האירועים הללו.

טפסר רמי אברהם, מפקד תחנת כבאות והצלה איילון שפיקד על השריפות, אמר: "בזכות התגובה המהירה והמקצועית של לוחמי האש מתחנת איילון, בסיוע תחנות המחוז, ניתן מענה לגל השריפות ובכך מנענו את התפשטות השריפות ופגיעה בחיי אדם. בשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבלו, לפנות בוקר, דיווחים על מספר מוקדי שריפה ברחובות סמוכים בעיר לוד בהם עלו באש חדרי מדרגות בשני בניינים, מחסן ומספר רכבים חונים. כוחות משטרה שפעלו באירוע, עצרו שני חשודים בן 34 ובן 41, תושבי לוד לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר