המשטרה הוזעקה

חייל נפצע מאבנים שיודו על רכבו בבית שמש

חייל שנסע הבוקר ברחוב רבי אלעזר שבשכונת רמת בית שמש, התנגש בעמוד ונפצע קל - כתוצאה מפגיעת אבנים שידו לעברו בידי קיצונים. המשטרה הוזעקה למקום (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חייל פצוע מפונה לבית החולים. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

אבנים הושלכו היום (שני) לעבר חייל שנסע ברכבו בשכונת רמת בית שמש, וכתוצאה מפגיעת אחת מהן הוא סטה ממסלולו, פגע בעמוד ונפצע.

חובש רפואת חירום במד"א, אייאנאו מולה, מתאר: "כשהגענו למקום, ראינו את נהג הרכב, צעיר כבן 20, מתהלך במקום התאונה בסמוך לרכב שהתנגש בעמוד חשמל. סיפרו לנו שהוא פגע בעמוד לאחר שיודו לעברו אבנים. הוא היה נסער וסבל מחבלות קלות. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו במצב קל לבי"ת החולים".

דוברת המשטרה: "לפני זמן קצר דווח למשטרה על אבן שהושלכה לעבר חייל שנסע ברכבו בשכונת רמת בית שמש. כתוצאה מכך נהג הרכב סטה ממסלולו ופגע בעמוד. הנהג נפגע באורח קל ופונה על ידי מד"א. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה".

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל חדר המיון פונה בן 21 אשר נפגע בתאונה ברכב, כאשר נזרקו לעברו חפצים בעת שנסע בבית שמש. מצבו קל מאוד".

לאחר האירוע פרסם ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול תגובה חריפה: "עצוב שישנם תושבים כאלו קיצוניים. אני חוזר על קריאתי בעצרת יום הזיכרון לחללי צה"ל היקרים, לאותם קיצוניים, להסתלק ולעזוב את העיר. הם אינם מתאימים לאחדות הנדרשת בבית שמש".

"אני מוקיע זאת גם בשם החוק וגם בשם ההלכה היהודית. דברים דומים נאמרו על ידי גם בחנוכת בית יד לבנים שהקמתי לזכר חללי צה"ל הי"ד. אני קורא למשטרה ולרשויות החוק לאתר את הפושע ולהענישו במלא חומרת הדין. 'המרים יד על חברו נקרא רשע'".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה קיצונים מיידים אבנים בבית שמש. בעבר היתה זו אישה בת 50 שלדבריהם התהלכה בלבוש שאינו צנוע דיו, שנפצעה קל מאבנים שהם יידו לעברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר