הלו"ז המפתיע

מתי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע לעבודתו?

בעבר פורסם כי הנשיא טראמפ מגיע ללשכתו כבר ב-9:30 בבוקר, אלא שעדויות חדשות מגלות כי כבר תקופה ארוכה נוהג הנשיא השובב להגיע ללשכה לא לפני 11 בבוקר (בעולם)

החיים היפים (צילום: שאטרסטוק)

קמתם בבוקר, מה אתם עושים? יש כאלה ששותים קפה (כמובן לאחר נטילת ידיים ותפילה) ויש כאלה שחייבים לעשות אמבטיה מרעננת, אך לא אם אתם דונלד טראמפ. לפי אתר Axios, הדבר הראשון שעושה הנשיא כשהוא קם בבוקר זה צפייה בטלוויזיה, ציוצים בטוויטר ותחילת יום העבודה ב-11:00 בבוקר, קצת מאוחר.

היום (שני) פרסם האתר Axios את הלו"ז היומי של הנשיא האמריקני וציין שיום העבודה שלו קצר מזה של קודמיו בתפקיד, ושטראמפ משתדל לחזור למעונו בבית הלבן עד 18:00 בערב.

"הזמן הביצועי" (Executive Time) שזה החלק הראשון של יום העבודה של טראמפ מתחיל ב-8:00 בבוקר ומסתיים ב-11:00. לפי הלו"ז שפורסם, החלק הזה אמור היה להיות בחדר הסגלגל, אך עדויות של פקידי ממשל שהגיעו לאתר גילו כי הוא מתבצע למעשה באגף המגורים של טראמפ וכולל צפייה בטלוויזיה וציוצים בטוויטר. עוד דווח שטראמפ מגיע לחדר הסגלגל ב-11:00 בבוקר כדי לקבל תדריך מודיעיני, וזוהי למעשה פגישת העבודה הראשונה שלו.

לצד הדיווח, פרסם האתר כי הלו"ז של טראמפ לא תמיד היה קצר. למעשה, בימיו הראשונים בתפקיד הוא התחיל את יום העבודה שלו בשעה מוקדמת וסיים אותו מאוחר. הנשיא הרפובליקני נהג לערוך פגישות במהלך ארוחות הבוקר שלו בחדר רוזוולט בבית הלבן, בין היתר עם אנשי עסקים מובילים, אולם לא אהב את הלו"ז הארוך שלו ודחף לקצר את יום העבודה שלו.

שרה האקבי סנדרס, דוברת הבית הלבן, הגיבה לפרסומים והכחישה בתוקף את הדיווח, לדבריה "שעות הבוקר של טראמפ עוברות באגף המגורים ובחדר הסגלגל, אבל הוא תמיד מנהל שיחות טלפון עם הצוות, חברי קונגרס, חברי קבינט ומנהיגים זרים במהלך הזמן הזה".

לדבריה, "הנשיא הוא אחד האנשים הכי חרוצים שראיתי אי פעם, והוא משקיע שעות ארוכות וימים ארוכים כמעט כל יום בשבוע ולאורך כל השנה, כתבים כבר ציינו פעמים רבות שהם מקווים שהוא יאט את קצב העבודה משום שלפעמים הם מתקשים לעמוד בקצב שלו".

במידה והלו"ז שפורסם אכן אמיתי, מתברר שיום העבודה של טראמפ קצר בהרבה מזה של קודמיו לתפקיד. הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש הבן נהג להגיע לחדר הסגלגל ב-6:45 בבוקר, והנשיא לשעבר ברק אובמה נהג להגיע לעבודה בין תשע לעשר בבוקר, לאחר אימון במכון הכושר.

כזכור, לפני מספר חודשים פורסם ב"ניו יורק טיימס" כי טראמפ מגיע ללשכה בשעה תשע וחצי בבוקר, לא לפני שבילה שעות אל מול הטלוויזיה (8 שעות במצטבר). טראמפ טען שהדיווח שקרי ואמר: "אני לא צופה הרבה בטלוויזיה. בעיקר בגלל המסמכים. אני קורא מסמכים. הרבה. למעשה אני קורא הרבה מאוד".

לדברי העובדים בבית הלבן, טראמפ תמיד עסוק במשהו, והם היו שמחים אם יאט במעט את הקצב. לדבריהם טראמפ מנהל את המדינה בצורה דומה לאיך שניהל את האמפריה העסקית שלו, באלתור ובשחרור מופרז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר