'שלושים' למרן

לבקשת שר התורה: הגר"ש כהן יספיד את מרן הרב שטיינמן זצ"ל

עצרת ההפסד המרכזית על מרן הרב שטיינמן זצ"ל תיערך מחר ב'לדרמן' • ל"כיכר השבת" נודע כי לבקשת שר התורה הגר"ח קנייבסקי, נשיא המועצת הגר"ש כהן ישתתף בעצרת (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן והגר"ח קנייבסקי (ארכיון. צילום: שלומי כהן)

מחר (יום שלישי) בשעות הערב תיערך עצרת מספד מרכזית לזכרו הטהור של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל לרגל מלואות ימי השלושים להסתלקותו לגנזי מרומים.

העצרת תתקיים בהיכל בית המדרש 'לדרמן', ברחוב רשב"ם בראשותו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ובה ישאו דברי הספד גדולי ראשי הישיבות.

ל"כיכר השבת" נודע כי באורח נדיר צפוי ליטול חלק בעצרת המרכזית גם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן זאת בעקבות בקשתו האישית של מרן שר התורה.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בין גדולי הדור שוררים יחסי קירבה וידידות לצד הערכה עמוקה ולכן למרות הנסיעה והטירחה צפוי נשיא המועצת להשתתף ואף לשאת דברי הספד.

לדברי גורמים המעורים בכינוס ,"עצם הופעתם של גדולי הדור יחד מלמדת על האחדות בציבור החרדי בקרב מחנה היראים לדבר השם שהשפעתה גדולה הן על המערכת הציבורית והן על המערכת הפוליטית".

הגורמים מציינים את הקשר ההדוק השורר בין שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי לבית ברחוב רשב"ם והעובדה שמגיע באופן תדיר להתייעץ ולהתברך ממרן שר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר