התפיסה של עופר שלח

נתניהו משוחח עם החרדים? "הוא מתרפס"

ח"כ עופר שלח מפגין תפיסה מעוותת במיוחד כאשר תמונה של ראש הממשלה משוחח עם החרדים הופך בעיניו ל"תמונת ניצחון" של החרדים ו"התרפסות" של נתניהו (חדשות, פוליטי)

(צילום מסך: ערוץ הכנסת)

תיעוד מערוץ הכנסת בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח הלילה (שני) במהלך הדיון על 'חוק המרכולים' עם חברי הכנסת אורי ומקלב ומנחם לייזר מוזס, הפכה בעיני ח"כ עופר שלח מ'יש עתיד' ל"תמונת ניצחון", כנראה כי לנתניהו אסור לשוחח עם החרדים.

"תמונת הלילה", כתב שלח לצד התמונה, "נתניהו מתרפס בפני ליצמן וגפני שיסכימו לוותר על שלוש מילים חסרות משמעות בחוק המרכולים, והם מסרבים".

שלח מסביר את תפיסתו באשר להתנגדות החרדים וכותב כי "לא כי איכפת להם ש'מוצרי מטבח' יוחרגו מהחוק, אלא כי הם יודעים איך נראית תמונת נצחון: ראש ממשלה מתחנף ומתחנן, ואדוניו אומרים לו 'לא'".

המשמעות הברורה מתפיסתו המעוותת של שלח היא שברגע שראש הממשלה מתועד משוחח עם חברי הכנסת החרדיים הרי שבשבילם זו תמונת ניצחון ובשבילו התרפסות. לא פחות.

הדיון, צריך לציין, נערך לאחר הטעות של חברי הקואליציה, השר יואב גלנט וסגן השר אלי בן דהן, שהצביעו בטעות בעד הסתייגות של ח"כ איציק שמולי המחריג את מכירת כלי מטבח מחוק המרכולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר