תיעוד דרמטי

המסוק המשטרתי תיעד: כמעט תאונה חזיתית • צפו

בפעילות בכביש 35 תיעד המסוק המשטרתי רכב המבצע עקיפה בדרך לא פנויה תוך שחוצה בבירור קו הפרדה רצוף, כעבור מאות מטרים הוא נעצר ורישיונו נפסל • צפו (משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת פעילות אכיפה של אגף התנועה בכביש 35, ביצעו השוטרים אכיפה משולבת עם מסוק משטרתי וניידות גלויות וסמויות, זאת במטרה לאתר נהגים המבצעים עבירות תנועה חמורות המהוות סיכון ממשי למשתמשי הדרך.

במהלך הפעילות, זיהה סייר האוויר (שוטר) ששהה במסוק רכב המבצע עקיפה בדרך לא פנויה - לטענת המשטרה - "תוך שהוא חוצה קו הפרדה רצוף" ובכך סיכן את עצמו ואת משתמשי הדרך וכמעט גרם לתאונה חזיתית.

"התפללתי שלא תסתיים בחזיתית", אמר סייר האוויר שראה את העקיפה בזמן אמת.

מיד הועבר דיווח לניידות שהתמקמו בהתאם ולאחר נסיעה קצרה, בזמן שהמסוק מלווה את הנהג, הרכב נעצר ע"י השוטרים. הנהג, תושב לקיה, בן 58, טען להגנתו כי לא ביצע עקיפה מסוכנת והיו לו עוד מספר מטרים.

לנהג נרשמה הזמנה לדין ורישיון הנהיגה שלו נפסל ע"י קצין משטרה למשך 30 ימים.

במהלך הפעילות נרשמו 15 דו"חות לנהגים שביצעו עבירות מסכנות חיים ביניהן עקיפות תוך חציית קו הפרדה רציף ועבירות של נהיגה במהירות חריגה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות יצירתית ונחושה תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר נהגים המפרים את החוק ולהגביר את תחושת הביטחון בכבישים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר