היום ה-11

חיפושים נרחבים אחר תייר בריטי שנעלם

משטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ המיוחדות של המשטרה ממשיכות זה היום ה-11 בחיפושיה אחר התייר הבריטי אוליבר מקאפי שעקבותיו אבדו באזור מצפה רמון (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

מאמצי החיפושים אחר התייר הבריטי אוליבר מקאפי בן ה-29 נמשכים ביתר-שאת זה היום ה-11, מאז התקבל הדיווח אודות היעדרותו. ככל הידוע למשטרה, מקאפי נראה לאחרונה ב -24.10.17 באזור בנימינה שבצפון ולאחר מכן, בתאריך 21.11.17, כאשר חלק מחפציו נמצאו על ידי אזרח סמוך ל"שביל ישראל" באזור מצפה רמון בדרום.

חפציו אלו שכללו ציוד אישי, טאבלט, ארנק ומסמכים שונים, הועברו על ידי האזרח אל תחנת המשטרה ומאחר וניסיונות לאתר את בעליהם כפי שמטופל אירוע "מציאת אבידה" לא צלחו, הועבר דיווח למחלקת תיירים במטה ארצי של משטרת ישראל ומשם לאינטרפול אשר פנו אל משפחתו של הנעדר באנגליה.

בחלוף כחודש ימים (27.12.17) התקבל דיווח במשטרה מהאינטרפול כי משפחתו של התייר דיווחה לראשונה שלושה ימים לפני כן (24.12.17) על היעדרותו.

מיד עם קבלת הדיווח החלו פעולות אינטנסיביות שיביאו לאיתורו שכללו בן השאר חיפושים נרחבים אחריו בה נוטלים חלק עשרות רבות של מתנדבים ושוטרים ביניהם מתנדבי יחידת החילוץ של משטרת ישראל "הר הנגב" ויחידות חילוץ משטרתיות נוספות ברחבי הדרום. חיפושים אלו נערכים תוך שימוש נרחב במיטב האמצעים העומדים ברשות משטרת ישראל כולל שימוש באמצעים טכנולוגיים וחוזי אווירי באמצעות רחפנים.

להערכת המשטרה על סמך הממצאים עד עתה כי הנעדר הלך רגלית ללא אופניו וללא מרבית מהציוד שהיה עמו, מאחר וזה אותר כאמור, אף לא נפסלת האפשרות כי עלה לרכב מזדמן.

תיאורו החיצוני - מבנה גופו רזה, שיער ג'ינג'י מטולטל עד גובה כתפיים, זקן צרפתי, אך יתכן כבר כי פניו עוטות זקן, מרכיב משקפיים.

כל היודע דבר על מקום המצאו, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת דימונה בטלפון 08-6543444.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר