סערת ההקלטות

ח"כ משה גפני נגד יאיר נתניהו: "צריך להפסיק עם זה"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייחס לסערת ההקלטות שנחשפו ב'החדשות', מהן עלה כי יאיר נתניהו נוסע ברכב ממשלתי בשבת: "זה לא בסדר, צריך להפסיק עם זה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה גפני ויאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, התייחס הבוקר (שלישי) לסערת הקלטות יאיר נתניהו שנחשפה ב'החדשות', ולעובדה כי נחשף בהן שנתניהו הבן - משתמש ברכב ממשלתי, נהג עובד מדינה ומאבטח בכדי לצאת ולבלות בשבת קודש.

בראיון לגל"צ אמר גפני: "זה לא בסדר. זה לא בסדר ואני מקווה שזה ייפסק. המציאות הזו שבה נוסעים ברכב ממשלתי בשבת - זה לא בסדר, צריך להפסיק עם זה".

עם זאת גפני רמז כי משפחת נתניהו נרדפת: "אני יודע שמשפחת נתניהו, האשה נחקרת, הילד עולה לכותרות, ראש הממשלה עצמו... אני לא רוצה להיכנס לעניין הזה. כל הזמן מחפשים אותו, אי אפשר להביס אותו בקלפי אז מחפשים אותו...".

מוקדם יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדברים המביכים שאמר בנו יאיר בהקלטה ואמר כי "בני יאיר כינה אתמול את דבריו בצדק 'דברי הבל'. הוא עשה את זה תחת השפעת אלכוהול והתנצל על כך. הוא אמר שאלה לא הערכים שעליהם הוא התחנך בבית".

לדבריו: "מה שאני יודע, שהנהג במשרד ראש הממשלה הקליט בסתר אנשים מאובטחים, הלך וניסה למכור את ההקלטה הזאת לפי הבנתי לפחות לשני גורמים מרכזיים בתקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים והם סירבו. אני חושב שזכות הציבור לדעת. ראוי שחדשות 2 יודיעו אם אכן רכשו וכמה שילמו עבור הקלטת הסתר הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר