פרסום ראשון

חיים כהן לדרעי: "להסב את שמה של אלעד ל'חזון עובדיה'"

בעקבות הבקשה לשנות את שם העיר אלעד ל"איילת השחר" על-שם מרן הגראי"ל שטיינמן, פונה חיים כהן לשר אריה דרעי בבקשה לשנות את אלעד ל'חזון עובדיה' על-שם מרן הגר"ע יוסף (בארץ)

חיים כהן והמכתב לדרעי (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: חיים כהן, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס, המשמש בתפקידו גם כחבר ועדת שמות בעירייה, פנה במכתב ליו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי בבקשה לשנות את שמה של העיר אלעד ל'חזון עובדיה' על שמו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל.

עוד בנושא:

הבקשה של כהן מגיעה שעות ספורות לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' על בקשת רבנים בכירים המזוהים עם 'דגל התורה', לשנות את שם העיר אלעד ל'איילת השחר' על שם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל.

במכתבו כותב כהן: "זה למעלה מ-4 שנים אשר נסתלק רבן של ישראל רבינו הגדול הגר"ע יוסף זיע"א, וב"ה ערים רבות ברחבי הארץ בחרו להנציח את שמו ברחובות/שכונות ועוד מיזמים כאלו ואחרים".

"ברצוני להציע לכבודו", כותב כהן במכתבו לדרעי, "להסב את שמה של העיר אלעד ל'חזון עובדיה'".

כהן מוסיף ומציין במכתבו כי "העיר אלעד הינה העיר החרדית היחידה אשר רוב מוחלט של תושביה נחשבים לקהל אשר צער לאורך שנים על פסיקותיו והנהגותיו עד עצם היום הזה".

"יהי רצון שחפץ ה' יצליח דרכך לרומם את כבודו של רבינו הגדול זיע"א", מסיים חיים כהן את מכתבו.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת' לפתחו של דרעי הגיע בקשה גם מראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן לשנות את שם עירו ל'איילת השחר' דבר אשר יכול להקל על החלטתו באשר לעיר אלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר