יממה לפני הפיגוע

הכתובת הייתה על הקיר: "מחבל מסתובב חופשי"

יממה לפני פיגוע הירי בשומרון, הזהיר תושב האזור מפני מחבל חמוש שמסתובב חופשי. "מישהו עם נשק שכבר קיבל החלטה לרצוח ומסתובב חופשי לידינו" (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

יממה לפני הפיגוע שאירע הערב (שלישי) בחוות גלעד, הזהיר תושב השומרון, צבי סוכות, מפני מחבל עם נשק שמסתובב באזור לאחר שקיבל החלטה לרצוח יהודים וטרם נעצר על ידי כוחות צה"ל.

בפוסט שהעלה אתמול צבי סוכות לפייסבוק, הוא מספר על יהודי שנפגש פנים מול פנים עם מחבל, והצליח להימלט: "יום ראשון שעבר ש' בדרך ליצהר מאט בצומת גלעד כשרכב עם לוחית זיהוי צהובה נצמד אליו ועוצר לידו. ש' בתמימות חושב שמישהו רוצה לשאול אותו שאלה ופותח את החלון".

סוכות ממשיך ומפרט את האירוע: "הערבי מכוון לו את האקדח לראש מטווח מטר, ש' באינסטינקט פותח את הדלת ומסיבה לא ברורה במקום לירות בו הערבי נסע לשכם.

זירת הפיגוע (צילום: מד"א)

"כניסה של צה"ל לשכם היא סיפור מסובך שדורש תכנון ותיאום עם מנגנוני המחבלים. לכן יש לו מספיק זמן להחביא את האקדח להחליף בגדים ולוחיות רישוי ולהיעלם".

צבי סוכות מזהיר וכותב: "נכון לאתמול בערב (שבוע אחרי המעשה) המחבל טרם נעצר. מה שאומר שיש מישהו עם נשק שכבר קיבל החלטה לרצוח ומסתובב חופשי לידנו".

דקות לאחר הפיגוע הקשה הערב כתב סוכות: "זוכרים את הפוסט הזה מאתמול? אז לפני חמש דקות פיגוע ירי עם 2 פצועים קשה בדיוק במקום הפוסט.. אין כתובת על הקיר יותר מזה!!! החיים שלנו הפקר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר