מנחם ומאשים

שגריר ארה"ב מאשים את הרשות הפלסטינית

שגריר ארה"ב בישראל, דייויד פרידמן, התייחס לפיגוע הרצחני והפנה אצבע מאשימה לרשות הפלסטינית ואמר כי הם הסיבה שאין שלום • "מתפלל על משפחת שבח השכולה" (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן הגיב הבוקר (רביעי) לפיגוע הרצחני בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד והאשים את הפלסטינים במצב.

פרידמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אב לשישה נרצח אמש בדם קר על ידי מחבלים פלסטיני. חמאס שיבח את המעשה וברשות הפלסטינית יעניקו להם פרסים כלכליים. אל תחפשו רחוק מדוע אין כאן שלום. מתפלל למען משפחת שבח השכולה".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הגיב בציוץ בטוויטר: "השגריר פרידמן מזדעזע מהמוות? לא שמעתי אותו כשצלף ישראלי הרג את אברהים אבו ת'ריא קטוע הרגליים או כשהילד מוחמד תמימי נורה ונפצע בראשו?

"בגלל הצביעות הזו והמוסר הכפול הזה ובגלל עמדות הממשל של טראמפ הסכסוך נמשך והדם ממשיך להישפך. וכשאלה נציגי הממשל אל תשאלו למה אין שלום..!".

עמדתו של השגריר האמריקאי אינה דבר המובן מאליו, בתקופתו של השגריר הקודם, דן שפירו, ישראל יכלה רק לחלום על התייחסות כזו לטרור הפלסטיני.

פרידמן חובש הכיפה ידוע בעמדותיו הפרו ישראליות לאחר הצהרת טראמפ על ירושלים אמר פרידמן, כי חלק מהתגובה הפלסטינית להכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל - ''מכוערת, פרובוקטיבית ואנטישמית'".

פרידמן הגיע בעבר יחד עם חתנו היהודי ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, לביקור תנחומים אצל משפחתה של רס"ר הדס מלכא הי"ד, שנרצחה בפיגוע המשולב בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר