קבוצת גל אורן מתחזקת במגזר: התמזגה עם 'אגס'

קבוצת גל אורן מחזקת את מובילותה במגזרים ומפרידה בין פעילות המשרד החרדי לבין הדתי לאומי (ברנז'ה, מדיה)

אסף מגידו | כיכר השבת |
נחום בנדיקט מאגס, אורן אלימלך מקבוצת גל אורן (צילום: יחצ)

״גל אורן BSD״ הוא משרד הפרסום הוותיק והמוביל במגזר החרדי המייצג את החברות החזקות במשק בניהם תנובה, בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת, פרטנר, אל על, חוגלה קימברלי, דיפלומט, ישראכרט, אגד, רשות הטבע והגנים, מגוון לקוחות בתחום הפוליטי ועוד.

'גל אורן BSD' התמזג עם משרד הפרסום 'אגס' במגזר החרדי ועם משרד היח"צ 'לרנרקום' במגזר הדתי לאומי, במטרה להגדיל ולחזק את מובילות קבוצת 'גל אורןBSD ' בכל אחד מהקהלים, באמצעות משרדיים מגזריים ממוקדים, כאשר כל משרד עובד באופן עצמאי.

הפרדת המשרדים נעשתה בעקבות סדרת מחקרים ותובנות שוק, המצביעים על הצורך בפניה ייחודית לכל קהל יעד בפני עצמו. חיבור אסטרטגי זה הופך את קבוצת 'גל אורן BSD' לגדולה ולמשפיעה ביותר במגזר החרדי, הדתי ומחוצה להם.

לצורך מהלך זה חבר משרד הפרסום אגס להובלת המשרד במגזר החרדי עם לקוחותיו: חברת דובק, תאגיד המיחזור אל"ה, סונול, מט"ב, דור ישרים, מפעלות הרב גרוסמן, ישיבת פוניבז', 'בית יעקב' ועוד לקוחות פנים מגזריים.

מחלקת הדיגיטל של "גל אורן" BSD מתרחבת ותתנהל כיחידה עצמאית שתעניק מענה מקצועי מקיף לכל המגזרים על מנת לייצר ערך וחדשנות לכלל לקוחות הקבוצה.

אורן אלימלך מסר כי "קבוצת גל אורן מעמידה לרשות לקוחותיה אנשי מקצוע המובילים בתחומם, ומעטפת כוללת של 360 בכל הקשור לעולם הפרסום, היח"צ, הדיגיטל והפקות האירועים. ובע"ה נוביל לכיבוש פסגות חדשות עבור לקוחותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר