איום מקומם

"אם לא תתראיין בשבת - תשלם 7000 ש"ח"

מאמן קבוצת כדורגל גילה היום, כי הוא אוים שייאלץ לשלם קנס של אלפי שקלים, אם לא יסכים להתראיין לכלי התקשורת בשבת, בתום משחק שקבוצתו שיחקה בערב שבת (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מאמן הכדורגל בראיון, ביום חול. אילוסטרציה (צילום מסך: מתוך ערוץ ספורט 5)

בדיון שקיימה היום (רביעי) הוועדה לצדק חלוקתי בראשות ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) על אפליית ספורטאים שומרי שבת, חשף אחד ממאמני הכדורגל עד להיכן מגיעה השערורייה.

מאמן קבוצת 'הפועל נצרת עילית' ירון הוכנבוים, תיאר: קיבלתי איומים בקנס של 7000 שקלים אם אני לא יסכים להתראיין לאחר כניסת השבת, בסוף משחקים של הקבוצה שלי שהתקיימו ביום שישי סמוך לשבת.

"מדוע לא יוקדמו משחקי הליגה הלאומית שעה אחת אחורה ,וכך משרד התרבות והספורט יאפשר לשומרי השבת להשתתף בענף הכדורגל", תהה המאמן בכעס.

אבי איבגי מארגון 'שחקני הכדורגל', שחקן שבעצמו חזר בתשובה, הוסיף כי המצב הוא שמחייבים שחקנים לשחק בשבת בניגוד לחוק, למרות ש-300 שחקני כדורגל משתי הליגות הבכירות חתמו על עצומה הקוראת לראש הממשלה לאפשר להם לשמור שבת.

שרת הספורט מירי רגב על משחקי הכדורגל בשבת (צילום ארכיון: עוז מועלם, ynet)

השחקן הדגיש: "אני מדבר מהשטח. המציאות היום בישראל היום היא שונה. ויתרתי על הליגה הראשונה ועל כסף. שם מרוויחים פי שלושה ונאלצים לשחק בשבת. שתדעו שילדים קטנים מוותרים על קריירה בענף ואנחנו מפסידים כישרונות שלא רוצים לחלל שבת. ביקשנו לדאוג ללינה לשחקנים שלא רוצים לנסוע בשבת ולא ברור למה זה על חשבוננו ולא על חשבון הקבוצות?".

את עמדת משרד הספורט הביע בדיון מנכ"ל המשרד יוסי שרעבי, שאמר כי דווקא הייתה הבנה שהקבוצות יישאו בנטל הוצאות הלינה לשחקנים שומרי שבת: "זה סיכום שהגענו אליו - אז צריך לבדוק את זה. חשוב להבין שהמנהלת קובעת את ההסדרים המסחריים ונותנת תקציבים, זה כסף גדול, זה עולם עם שיקולים מסחריים וצריך איזונים כאשר אנחנו גם רוצים כדורגל טוב ורוצים מגרשים באיכות טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר