"מרצ היא כל מה שטוב"

תמר זנדברג הודיעה: אתמודד לראשות מרצ

חברת הכנסת תמר זנדברג הודיעה כי החליטה להתמודד על ראשות מרצ מול היו"ר הנוכחית זהבה גלאון • "מרצ צריכה התחלה חדשה, רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חברת הכנסת תמר זנדברג הודיעה הבוקר (חמישי) כי החליטה להתמודד על ראשות מרצ מול היו"ר הנוכחית זהבה גלאון.

זנדברג אמרה: "החלטתי להתמודד על מנת להרים את המפלגה ואת השמאל הישראלי מהקומה השפופה שהם נקלעו אליה. הגיע הזמן לומר את הדברים בצורה הכי ברורה: מרצ צריכה התחלה חדשה, צריכה רוח חדשה וצריכה הנהגה חדשה".

לדבריה, "לאחר שנים רבות, בהן הימין חובט שוב ושוב בשמאל, אנחנו מצויים בצומת של הזדמנויות. הימין ממאיס את עצמו, נתניהו כורה מדי יום שפל חדש, והציבור כבר לא יודע לאן להוליך את הבושה שהקואליציה הזאת ממיטה עלינו. לאחר שנים ארוכות שבהן הימין הפך את השמאל לשק חבטות, הגיע הזמן שנרים את הראש ונשיב מלחמה שערה, הגיע הזמן להחזיר את ההתלהבות ושמחת החיים למחנה. הגיע הזמן להוביל את מרצ ל-10 מנדטים והגיע הזמן שניקח חלק בהנהגת המדינה ונשיב אותה למסלול".

"מרצ היא כל מה שטוב בחברה הישראלית", טענה זנדברג, "היא כל מה שגורם לנו להתגאות במדינה. מרצ מייצגת את רוב הציבור שרוצה מרכולים בשבת, שמבין שהאיום הגדול ביותר על קיומנו הוא מדינת אפרטהייד דו לאומית, הרוב שרוצה שוויון מגדרי, הרוב שרוצה חיים משותפים, והרוב שמבין שהערך החשוב ביותר הוא חיה ותן לחיות.

"אנחנו נחזיר את הרוב הזה אלינו הביתה. אנחנו נהיה הניצוץ שיבעיר את המחנה כולו. הגיע הזמן שנעיר את מרצ, שנלך בקומה זקופה לפני המחנה. הגיע הזמן שנוביל את השמאל ואת המדינה לדרך חדשה".

זהבה גלאון ברכה את המתמודדת החדשה ואמרה: "הובלתי מהלך של פריימריז בדיוק בשביל לאפשר ליותר אנשים להתמודד על ראשות מרצ. הצלחת השמאל חשובה לכולנו, ואני בטוחה שכפי שהצלחתי להוביל לפתיחת השורות ולרענון השמאל, אנהיג את מרצ להכפלת כוחה ולמספר דו ספרתי של מנדטים בבחירות הבאות".

לדבריה: "אני משוכנעת שלאחר שאבחר לראשות מרצ נדע לעבוד כולנו יחד, במסירות ובמחויבות לקידום ערכינו המשותפים ולהגדלת מרצ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר