רצח הרב רזיאל שבח

האלמנה: "הקרבנו קרבן גדול, מגיע לנו בית"

יעל שבח, אלמנת הפיגוע בחוות גלעד, בו נרצח בעלה הרב רזיאל הי"ד יוצאת בקריאה לראש הממשלה נתניהו: "הקרבנו קרבן גדול - מגיע לנו בית. הכר בישוב חוות גלעד" (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האלמנה בהלוויה הכואבת (צילום: מרים אלסטר. וידאו: רועי חדי)

יעל שבח, אלמנת הפיגוע בחוות גלע,ד אמרה היום (חמישי) כי יש להכיר ביישוב חוות גלעד בו היא מתגוררת לאור האסון הנורא שאירע למשפחתה.

בהודעה אותה מסרה לכלי התקשורת מתוך השבעה אמרה האלמנה "הוא היה בדרך חזור מברית ובדרך לעשות מצווה אחרת, כל התכלית שלו בחיים הייתה רק לעשות דברים טובים ולהשאיר רושם של שמחה ושל רוגע ושל נשיאת חן וחסד. הוא פשוט נרצח אף אחד לא שאל אות אם הוא רוצה למות גם לא הרוצח".

"אני חושבת שכל מי שקצת שמע וראה את הסיפור הזה ונגע לו שפשוט יבוא לכאן. לא משנה אם הוא שמאלני או ימני מכל קצוות העולם צריכים לבוא לפה לחווות גלעד", אמרה.

"בחרנו לקבור את בעלי האהוב כאן כי אנחנו מרגישים שזו המשימה שלנו. להשאיר את היתד החזק שהוא נטע פה להשאיר אותה פה שאי אפשר יהיה לנתק אותה יותר", אמרה שבח שהחליטה אתמול לקבור את בעלה ביישוב למרות שהוא עדיין אינו מאושר רשמית זה כבר כ-15 שנה.

"מכאן אני קוראת לממשלת ישראל לשרים לראש המועצה: אנחנו רוצים לגור פה כמו יהודים גאים זקופי קומה. להיות גאים שאנחנו גרים בארץ ישראל. הקרבנו קרבן מאוד גדול אנחנו רוצים להרגיש שגם בממשלה מרגישים שמגיע לנו בית. מגיע לנו להיות כאן מאושרים. מגיע לנו להיות מוסדרים. לא להלחם על כל פיסת קרקע", הוסיפה האלמנה.

כזכור, הרב רזיאל שבח הי"ד, אב לשישה, נרצח ביום שלישי בערב, בפיגוע ירי בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון כשהוא נורה מרכב חולף. הוא קיבל טיפול ראשוני בזירה כשמצבו קשה מאוד, ולאחר מכן פונה להמשך טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם למרבה הצער נקבע מותו.

צילום: רועי חדי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר