מדאיג

סקר 'מעריב': ש"ס - 4 מנדטים, לפיד - 27

סקר מעריב' שמתפרסם הבוקר צריך להדאיג את ראשי המפלגות החרדיות: על פי הסקר, ש"ס שוב נמצאת על גבול אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים. מהצד השני, לפיד מזנק ל-27 מנדטים • רוב הציבור בישראל נגד חוק המרכולים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אחד שמח, השני פחות. אריה דרעי ויאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

סקר חדש של מכון 'פאלנס' עבור עיתון 'מעריב' שמתפרסם הבוקר (שישי), צריך להדאיג את ראשי המפלגות החרדיות. על פי הסקר, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מזנקת ל-27 מנדטים. מהצד השני, ש"ס בראשות אריה דרעי שוב נלחמת על קיומה עם ארבעה מנדטים על גבול אחוז החסימה.

בכל החודש האחרון הזהירו בכירי הליכוד כי מאבק החרדים על חוק המרכולים יחזק את כוחו של יאיר לפיד, השר יריב לוין נפגש עם החרדים והזהיר. כעת, נראה כי הוא צדק, ועל פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום - יאיר לפיד יעמוד בראשות המפלגה הגדולה בישראל עם 27 מנדטים.

'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו תיחלש ל 22 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת ל-14 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת נחלשת ל-11 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-9 מנדטים.

'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי מתקשה לחזור לכוחה הנוכחי, וממשיכה לצנוח ל-14 מנדטים בלבד. 'יהדות התורה' מתחזקת ל-8 מנדטים.

אביגדור ליברמן, למרות המאבק נגד השבת ולמרות היותו שר הביטחון, מתקשה להתחזק ואף נחלש ל-5 מנדטים בלבד. מר"צ מתחזקת ל-7 מנדטים.

נתון נוסף שעולה מהסקר: 62% אחוזים מהציבור הישראלי מתנגדים ל'חוק המרכולים' לעומת 20% בלבד שתומכים ו -18% שאין להם דעה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר