קרב דרעי ישי מתחדש

דרעי: 'ישי מרד במועצת'; ישי: 'הוא מתאמץ לרסק את ש"ס'

השר אריה דרעי תקף את אלי ישי וטען: "הוא יתמודד בליכוד. הוא מרד במועצת - אין על זה מחילה" • ישי הגיב לו: "ש"ס בראשות דרעי צוללת אל מתחת אחוז החסימה, הוא סיים את תפקידו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילומים: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הבוקר (שישי) ל'ידיעות אחרונות' וטען כי אלי ישי מתכוון לרוץ במפלגת 'הליכוד' ולדבריו מרד במועצת החכמים וגרם לאלי ישי לתקוף אותו בחזרה: "הוא סיים את תפקידו הציבורי".

בראיון 'לידיעות אחרונות' אמר דרעי: "בשבת קודש הקרובה יש ליכודיאדה באילת. ממה שהבנתי יש להם אורח כבוד: אלי ישי. הוא החליט לרוץ בליכוד. אולי הוא החליט לרוץ במקומות אחרים".

לדבריו: "הצענו לו לקבל מספר 2 בש"ס עם תפקיד שר אבל הוא לא רצה. לש"ס הוא כבר לא יחזור. הוא שבר את כל הכללים. על כל דבר אפשר לעשות אצלנו מחילה. על דבר אחד אין בש"ס מחילה - על מרידה במועצת חכמי התורה. הוא מרד במועצת חכמי התורה שלנו".

דרעי הוסיף ותקף: "גם עכשיו כשהוא מדבר על חזרה לש"ס הוא אומר שהוא בא עם נדוניה: עם מועצת חכמים חדשה. אנחנו לא נסכים לזה".

בעקבות הדברים יצא אלי ישי במתקפה חזרה נגדו: "אני משתדל להמנע מלעסוק באריה דרעי ומאמציו הבלתי פוסקים לריסוקה של שס. הן בשל הצער שנגרם לי לראות את המפלגה שהקים מרן, צוללת בראשותו של דרעי אל מתחת לאחוז החסימה, והן בשל העובדה שבלאו הכי הוא סיים את תפקידו הציבורי ככל הנראה".

לדברי ישי: "אני מבקר את מחדלי הממשלה, ולעיתים גם את מחדליו של דרעי באופן ענייני. אך אל מול דברי השקר שהוא מפזר בראיון לידיעות אחרונות לא אחריש".

ישי המשיך בדבריו הקשים: "לא אדבר על הזלזול שלו בשבת ובאינטליגנציה של הציבור הדתי והחילוני, לא על חוסר הרגישות כלפי אבלו של יהודה גליק ולא על הבושה הגדולה שהמיט בפעם השניה על הציבור הספרדי ורבותיו".

אלי ישי הצהיר: "אני לא רץ ברשימת הליכוד. אני אכן מתארח ב׳ליכודיאדה׳ לבקשת החברים מהליכוד שפנו אלי, ואינני מתנצל על כך שגם מפלגות אחרות בגוש הימין מעריכות אותי ואת עמדותיי ומעוניינות לשמוע את קולי".

על מצבה של ש"ס בסקרים אמר ישי: "זה בסדר שבמר יאושו כתוצאה מההידרדרות בסקרים ומהבוז הציבורי הוא יחפש את האשם, אך מוטב לו שיחפש מתחת לפנס. הציבור מחפש פוליטיקה נקיה מאינטרסים אישיים, נקיה משחיתות, נקיה מהונאת גדולי ישראל וסיבובם על האצבע, הציבור מחפש עשייה אמיתית, בצניעות ובשקט".

לדבריו: "הציבור שבע מאינטריגות ואין לו כח לפרשיות מביכות מדי יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר