המסע הדיגיטלי של מירי פסח: הדיגיטל מחזק את המודעות

"תחום בריאות הנפש עובר בציבור החרדי מהפך של ממש. המודעות לצורך בטיפול התקדמה שנות אור תוך עשור ועולם הדיגיטל בהחלט אחד הגורמים החשובים לכך" (מאמע)

עו"ס מירי פסח | כיכר השבת |
(צילום: מאמע)

לקראת הכנס היוקרתי "אחת מול כולם" מבית כיכר השבת ומגזין הנשים מאמע עבור נשות המגזר, מירי פסח חושפת את המסע הדיגיטלי של חייה.

בערב שכולו חוויה, תפגשו נשים מובילות שעשו שימוש חכם בעולם הדיגיטל והצליחו להקים עסק משגשג. בפאנל מיוחד יספרו נשות הדגיטל איך הגשימו את חלומן, איך הצליחו לטפס למעלה, כל אחת בתחומה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

בתחום של בריאות הנפש עובר הציבור החרדי מהפך של ממש. המודעות לצורך בטיפול נמצאת היום במקום שהוא רחוק שנות אור מהיכן שהיה רק עשור אחד אחורה. הרבה גורמים מזרזים את המהפך הזה, ועולם הדיגיטל בהחלט אחד החשובים בהם.

לפני כשנה התפרסמה כתבה בעיתון 'המודיע' בזכות הטיפול הרגשי ואף התוותה קווים חשובים למה שאדם צריך לברר בבואו לחפש טיפול איכותי. ראיתי בעצם העלאתה של כתבה כזו בעיתון כזה התקדמות אדירה בתחום הטיפול בעולם החרדי וגם ראיתי איך עולם הדיגיטל משפיע ומעצב את עולם הפרינט ומשם אוכלוסיות שלימות שהחשיפה שלהן לדיגיטל נמוכה.

אני סבורה שעולם הדיגיטל לא רק מחזק את המודעות לטיפול בנפש ממקום של צרכני מוצר, אלא גם מעודד אנשים ונשים בחברה החרדית להפוך לאנשי טיפול. ההנגשה של החומרים פועלת, איפה, לאורך ולרוחב ובסופה, מודעות עולה וגוברת למוצר הקריטי הזה, שהיה עד כה (ועודנו, במידה רבה) לוט בערפל- הטיפול הרגשי.

אני משתדלת לפרסם מאמרים בדף הפייסבוק שלי שמהווים גשר לעולמות הסגורים והאינטימיים של אנשים. לפעמים עולמות סגורים כל כך, שהאדם בעצמו אינו מודע לכך שהבעיה היא בעיה שלו ושהוא חי בתוך טראומה מתמשכת! לדוגמא, פרסמתי בעבר מאמר שנגע במציאות של הגבר הנרקיסיסטי. נתתי קווים לדמותו, תיארתי מהי המשמעות של להיות אשתו, בנו, ביתו וכן הלאה. קיבלתי פניות מאנשים שדרך המידע שהועבר קלטו ש 'זה אני'!

זהו תהליך של קליטת מידע שיכול לשפר לאדם את חייו. להסביר דברים, לתקן דברים, לטפל ולשפר איכות חיים.
בקיצור,

אי אפשר להכביר במילים על נזקי הדיגיטל, מצד שני, גם אי אפשר להתעלם מתרומתו האדירה בהנגשת מידעים חשובים לציבור. כמו בכל דבר, יש להשקיע בחינוך סביב השימוש התקין בו באופן שיצעיד את כולנו קדימה.

איפה? מלון וולדרוף אסטוריה ירושלים | מתי? ו' שבט 22.1 בשעה 19:00

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית