סקר חדשות 2

ש"ס מתייצבת עם 6 מנדטים, יהדות התורה - 7

לאחר תקופה ארוכה בה ש"ס נחלשה בסקרים ונלחמה בקרב הישרדות סביב אחוז החסימה, סקר חדשות 2 המתפרסם הערב מעניק לה 6 מנדטים, מנדט פחות מכוחה הנוכחי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני, דרעי וליצמן (צילום: אלכס קולמויסקי, יעקב כהן ויונתן זינדל - פלאש 90)

סקר חדש של מכון 'מדגם' ומינה צמח המתפרסם הערב (מוצ"ש) בתוכנית 'פגוש את העיתונות' בחדשות 2 מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שתנועת ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת במנדט וזוכה לשישה מנדטים, אך מתרחקת מקרב ההישרדות סביב אחוז החסימה.

על פי הסקר, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו נחלשת אך זוכה לשמור על מקומה הראשון עם 25 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד ממשיכה לשמור על כוחה החדש בסקרים עם 24 מנדטים.

'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי מתחזקת ל - 16 מנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת גם היא וזוכה ל - 11 מנדטים. 'המפלגה הערבית המשותפת' שומרת על כוחה עם 11 מנדטים.

'יהדות התורה' מתחזקת במנדט וזוכה ל - 7 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים ונועלת את הרשימה 'מר"צ' עם 5 מנדטים.

בסקר נשאלו המשתתפים מי הכי מתאים לכהן בתפקיד ראש הממשלה: בנימין נתניהו עם 35%, יאיר לפיד עם 23% ו - 42% חושבים שאף אחד. באופציה שנתניהו ואבי גבאי מתמודדים על התפקיד: נתניהו עם 33%, גבאי עם 15% ו-52% חושבים שאף אחד מהם לא ראוי לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר