"לא אפרק את הממשלה"

כחלון: "אם יוגש כתב אישום - נתניהו יצטרך להתפטר"

יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון מצהיר הערב (מוצ"ש) כי במידה ויוגש כתב אישום נגד בנימין נתניהו הרי שהוא צריך להתפטר: "עד היועץ המשפטי לממשלה, אין מה להתעסק עם זה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וכחלון, בסוף השבוע (צילום: אלכס קולומויסקי / פול - פלאש 90 )

יו"ר 'כולנו' השר משה כחלון התבטא הערב (מוצ"ש) כי במידה ויוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הרי שהוא יצטרך להתפטר מתפקידו. עם זאת, הוא הצהיר כי לא יפרק את הממשלה בעקבות המלצות המשטרה.

בראיון לחדשות 2 אמר כחלון: "אם היועמ"ש יכריז על הגשת כתב אישום, אין לי ספק שנתניהו צריך להתפטר".

"תן להמלצות להגיע, אנחנו לא נתחמק מהחלטה", אמר כחלון באשר להמלצות המשטרה, "המצב בחוק כרגע הוא שעד היועץ המשפטי לממשלה, אין מה להתעסק עם זה בכלל. כל מי שבונה עליי כקבלן פירוקים משלה את עצמו".

שר האוצר התייחס לתקציב המדינה שאושר בישיבת הממשלה ואמר: "זה תקציב שמסמל ומאותת שיש לנו משק יציב, שאפשר לעשות תכניות ארוכות טווח. זה תקציב שיש בו 16 מיליארד שקלים תוספת בשנים האחרונות לחינוך וגם לבריאות, ביטוח לאומי, ביטחון, צמיחה".

לדבריו: "כבר הורדנו מסים בצורה משמעותית מתחילת הקדנציה, למרות שאמרו לנו להעלות, ויש לנו גם גביית יתר. אני רוצה לסיים את הרבעון הראשון, לראות שהתחזיות אכן מתממשות ואז נראה את הכל. אנחנו במתווה של הורדות מסים מהיום הראשון שלי בתפקיד ואנחנו נבדוק את הדברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר