צפו בווידאו

האלוף התראיין בתקשורת הערבית והתגאה: "המוח היהודי מצא פתרון למנהרות"

בראיון ששודר היום בערוץ אל-חורה, לאחר איתור של עוד מנהרת טרור, נהנה אלוף פולי מרדכי להדגיש את המסר הבא: "הגאונות הישראלית והמוח היהודי מצאו פתרון לכל מנהרות הטרור" • צפו (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הראיון המלא והמתורגם (צילום: מתוך المنسق ב-youtube / ערוץ אל-חורה)

לאחר חשיפת המנהרה אמש על ידי ישראל מתחת למעבר כרם שלום שבגבול עזה, העניק היום (ראשון) אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראיון לערוץ הטלוויזיה הערבי 'אל-חורה'.

בתוך דבריו הוא אמר, כי לישראל יש מידע על מנהרות נוספות מרצועת עזה לשטחה, ו"הגאונות הישראלית והמוח היהודי מצאו פתרון לכל מנהרות הטרור. כפי שיש 'כיפת ברזל' לאוויר, יש כיפה טכנולוגית מפלדה מתחת לאדמה".

"זו המנהרה השלישית שחשפנו בחודש וחצי האחרונים. את כל שלוש המנהרות האלו חשפנו ותקפנו בתוך ישראל בשטח שבריבונות ישראלית, וזה לא במקרה. בקרוב נשמע על חשיפת המנהרות הקיימות. כפי שאמרתי, המוח היהודי מצא פתרון למנהרות".

עוד ציין האלוף, כי "החשיפה של המנהרות האלה התאפשרה בזכות מספר אמצעים - טכנולוגיים, מדעיים ומודיעיניים".

"אני רוצה לשלוח מסר לכל מי שחופר ומתקרב למנהרות", סיים מרדכי את הראיון: "כמו שראיתם בחודשיים האחרונים, במנהרות האלה יש רק מוות. במקום להשקיע את המיליונים שהלכו לאבדון, במקום שיעבירו אותם לתחומי החינוך והרפואה, קברו אותם מתחת לאדמה ועכשיו כל זה נעלם ועף לשמיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר