נותן טעם

חברת קוקה קולה הודיעה על 4 הטעמים החדשים

קשה לכם להתחיל דיאטה? חברת המשקאות הפופולרית "קוקה קולה" יצאה בהודעה דרמטית שתתן לכם את הפוש להתחיל דיאטה או לכל הפחות לשתות משקאות פחות משמינים. מתי זה יהיה על המדפים?(צרכנות)

בקרוב, ובאמריקה . (צילום: dietcoke.com, האתר הרשמי)

לפני כמה שנים כשקולה זירו נכנסה לשוק והחלה לצבור פופולריות רבה גם בקרב המכורים המוצהרים של הקולה הרגילה, היא התקשתה לחדור לקהל אחד ונאמן, והוא הקהל של "דיאט קולה" קהל אפור, אך נאמן.

בהודעה שפרסמה חברת קוקה קולה בשבוע שעבר באתר הרשמי שלה מסתמן כי נאמנות הקהל האפור עומדת לפני מבחן לא פשוט.

החברה הודיעה כי מתוכנן שינוי פיזי של הפחית, שתהפוך לצרה וארוכה יותר והבשורה הדרמטית יותר - השקה של ארבעה טעמים חדשים שמעוררים לא מעט סקרנות: דיאט קולה ג'ינג'ר ליים, דיאט קולה צ'רי, דיאט קולה תפוז דם ודיאט קולה מנגו.

רפאל אסוודו, מנהל המותג בצפון אמריקה סיפר כי "דיאט קולה הוא אחד המותגים האהובים ביותר באמריקה, ולאורך המסע אחרי חיפוש הטעמים החדשים רצינו להיות נועזים, לחשוב אחרת, להיות חדשניים בגישה שלנו, והכי חשוב - רצינו להישאר נאמנים למהות של דיאט קוקה קולה, תוך כדי קירוב המותג לדור החדש". נראה שהמהלך החדש אכן נעשה בעיקר כדי להתחבר לדור ה-Y, שמבסס את טעמו והעדפותיו בעיקר בעזרת הרשתות החברתית, ומקדיש את רוב תשומת הלב למוצרים כמה שיותר צבעוניים ויוצאי דופן, בדיוק כמו ארבעת הטעמים החדשים של החברה.

הטעמים החדשים שכאמור יהיו רק בגרסת הדיאט יושקו ברחבי ארצות הברית באמצע החודש, ובתחילת פברואר גם בקנדה. בכל הקשור לשאר העולם, מטעם החברה נמסר שכרגע אין כוונה להשיק את הטעמים החדשים מחוץ לצפון אמריקה.

אז אם אתם מכירים מישהו שטס למיאמי, אל תבקשו בושם מהדיוטי, אלא תדאגו שהדבר החדש הזה יבוא אליכם עד לבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר