נהגים, זהירות

עצר למלא אוויר בצמיגים ורכבו נגנב • צפו

כתב אישום הוגש נגד תושב לוד שגנב רכב מבעליו בעת שהוא היה עסוק במילוי גלגלי הרכב באוויר בתחנת הדלק. המשטרה עצרה אותו לאחר שתועד במצלמות האבטחה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר כנגד תושב לוד, בן 36, בגין גניבת רכב מנהג שעצר למלא אוויר בתחנת דלק בלוד, ובגין עבירות נוספות.

תחילתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל, בראשית החודש, מנהג שעצר בתחנת הדלק כדי למלא אוויר בצמיגים, ובעת שעסק במילוי האוויר, נכנס אדם לרכב שנותר מונע, ונמלט מהמקום. פעילות חקירתית, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הביאה לאיתורו ולמעצרו של החשוד בגניבת הרכב.

על פי כתב האישום, נהג הרכב מילא אוויר בגלגל הקדמי הימני של הרכב, כשהוא מותיר את הרכב מונע ומפתח במתג ההנעה. בסמוך לכך הגיע הנאשם, שהיה אמור להימצא במעצר בית, לתחנת הדלק ופרץ לרכב בכך שפתח את דלת הנהג, נכנס לרכב והחל לנסוע מהמקום.

עוד עולה מכתב האישום, כי תוך כדי נסיעתו, סטה הנאשם מנתיב התנועה, עלה עם הרכב על המדרכה ופגע במעקה הבטיחות באופן בו נפתחו כריות האוויר של הרכב, דבר שהביא לאובדן הרכב.

כאמור, החשוד נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשל"צ, ובשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין, גניבת רכב, הפרת הוראה חוקית, נהיגה ללא רישיון נהיגה- מעולם לא הוציא, נהיגה פוחזת של רכב ופריצה לרכב בכוונה לגנוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר