מהפכה בשוק המסעדנות הירושלמי: 'אליז' עוברת לכשרות קהילות

המעבר מהכשרות של הרב רובין ל"בד"ץ קהילות" נעשה לאור בקשת הלקוחות הוותיקים של הרשת, שביקשו את הכשרות המהודרת של "בד"ץ קהילות" (אוכל, שיווקי)

'אליז' עוברת לכשרות קהילות. (צילום: יחצ)

רשת המסעדות הוותיקה "אליז" עוברת לכשרות של "בד"ץ קהילות":

לאחר שנים רבות שבהם הרשת נהנתה מהכשרות של הרב רובין שליט"א "בד"ץ מהדרין", והייתה מן המסעדות הירושלמיות החלוצות שהתהדרו בכשרות של "בד"ץ מהדרין", החל מיום ראשון הקרוב כ"ז בטבת (14.1.18) עוברת הרשת לכשרות של "בד"ץ קהילות".

המעבר מהכשרות של הרב רובין ל"בד"ץ קהילות" נעשה לאור בקשת הלקוחות הוותיקים של הרשת, שביקשו את הכשרות המהודרת של "בד"ץ קהילות".

על רקע המאבק סביב שעות הסגירה של העסקים בשכונת בית ישראל, השוכנות בסמיכות לישיבת 'מיר', ביקשנו לברר האם המעבר לכשרות "בד"ץ קהילות" ישפיע על מועדי הסגירה של הסניף הראשון של הרשת, בשכונת בית ישראל בירושלים.

ברשת 'אליז' הדגישו, כי למרות שבניגוד ל"בד"ץ מהדרין", ב"בד"ץ קהילות" אין הגבלה של שעות הפתיחה של המסעדות, הרשת תקפיד על סגירת הסניף בשכונת בית ישראל בשעה 23:00 :

"אנחנו נקיים את בקשת מרן ראש הישיבה, וכל עוד כל בעלי המסעדות בשכונת בית ישראל, יקפידו על שעת הסגירה שנקבעה, המסעדה שלנו תיסגר באותה השעה", מדגיש ברל פרי בעליה של רשת המסעדות 'אליז'.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר