תירוצים מוזרים

ישראלים? שלמו על מזוודת הטרולי שלכם

בחברת הלואו קוסט האירית "ריינאייר" הודיעו על מדיניות מחירים מיוחדת עבור הטסים לישראל וממנה בטענה שהסדרי הבטיחות הנוספים דורשים גביית תשלום נוסף (תיירות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ישראלים? שלמו על המזוודה (צילום: שאטרסטוק)

חברת הלואו-קוסט ריינאייר הפופולרית הפכה לקצת פחות זולה, לפחות לישראלים לאחר שהודיעה השבוע כי תחל לגבות כסף מנוסעים שמבקשים לטוס עם מזוודה קטנה לטיסות לישראל וממנה בלבד, ולא ליעדים אחרים של החברה בעולם. התירוץ לעלייה במחיר - אמצעי האבטחה הנוספים בנמלים בישראל, כך נמסר מהחברה ל-ynet.

ברשות שדות התעופה מסרו כי לא ידוע על שינוי כלשהו בהסדרי האבטחה, כך שההסבר של החברה תמוה למדי.

לפני כשבועיים פרסמה החברה האירית חוקים חדשים בנוגע לעלייה למטוס עם מזוודה קטנה, "טרולי", והודיעה כי מאותו רגע היא תישלח לבטן המטוס ללא עלות נוספת, מדיניות שתקפה עבור כל לקוחותיה. כעת, לפי הכללים החדשים, הנוסעים אל ומישראל ייאלצו גם להיפרד מאותה מזוודה קטנה לזמן הטיסה וגם לשלם עבורה מחיר נוסף.

לאור מדיניות הכבודה החדשה, החברה מציעה לנוסעיה מספר אפשרויות: לקנות כרטיס טיסה משודרג (Priority) שעלותו בזמן הזמנת הכרטיס היא חמישה אירו נוספים עבור הטרולי; להוסיף זאת בזמן הרישום לטיסה - עד 30 דקות לפני ההמראה ואז העלות היא שישה אירו; או לוותר על העניין ולטוס ללא תיק יד. מי שלא שילם מראש ומבקש בכל זאת לעלות למטוס עם הטרולי, ייאלץ לשלם כ-50 אירו.

כל המחירים האלו לא קשורים למחיר המזוודה הגדולה שנשלחת לבטן המטוס ועלותה 25 אירו למשקל של עד 20 קילוגרם. אגב, מה שכן אפשר לעלות למטוס זהו תיק יד קטן במידות 35×20×20 ורק זה בלבד.

חברת ריינאייר עלתה בשנתיים האחרונות לכותרות ולא מעט בזכות מחיריה הנמוכים מאוד שלא לומר חסרי התקדים. רק בחודש נובמבר האחרון שברה החברה את כל השיאים כאשר מכרה לקראת הבלאק פריידיי כרטיסי טיסה ב-4.99 אירו בלבד למספר יעדים באירופה, גם מישראל. החברה גם הציעה לפני כשנה כרטיסי טיסה מישראל לאירופה ב-20 אירו לכיוון אך לזמן מאוד מוגבל. כעת נראה כי החברה פחות זולה לנוסעים הישראלים שיצטרכו לבדוק בצורה טובה יותר שהכרטיס אכן מוזל בסופו של דבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר