פרטים ראשוניים דלפו: זה סמסונג גלקסי החדש?

האיש שפרסם בעבר לא מעט הדלפות מעולם הדיגיטל והטכנולוגיה מכה שוב, והפעם את סמסונג. על פי ההדלפות אין לכם ליותר מדי מה לצפות בפן העיצובי, שכן סמסונג בחרה הפעם להתמקד בממשק (דיגיטל)

חנות של גלקסי (צילום: שאטרסטוק)

אוון בלאס, האיש שעומד מאחורי הדלפות טכנולוגיות רבות פרסם הערכה בחשבון הטוויטר האישי שלו לפיה מועדי ההשקה של מכשירי הדגל החדשים של סמסונג, לדבריו צפויה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית להכריז על סדרת הדגל החדשה במסיבת עיתונאים ב-26 בפברואר, התאריך בו תפתח תערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה, ואם תחשקו באחד משלכם תצטרכו להיאזר בסבלנות ל - 1 במרץ אז ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת, בעוד המכשירים החדשים יגיעו למדפים רק ב-16 בהמשך החודש.

בעבר, מכשירי הדגל החדשים הביאו עימם פיצ’רים המוכרים לנו מהדור הקודם - מסך Super AMOLED בגודל 5.8 אינץ’ וברזולוציית Quad HD Plus, מצלמה קדמית (סלפי) באיכות של 8 מגה-פיקסל, זיכרון RAM (עבודה) בגודל 4 ג'יגה-בייט, זאת לצד נפח של 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי הניתן להרחבה.

מהתמונות שדלפו ניתן להבחין כי הקו העיצובי של מכשירי הסמסונג החדשים זהה למכשירי הדור הקודם ולמכשירים האחרונים שייצרה החברה, שיגיע בדומה למכשירים מובילים מתחרים, עם מסך נטול שוליים ומערך צילום כפול בגב המכשיר. בתוך כך, ניתן להבין שבסמסונג החליטו להשקיע במפרט וקצת לזנוח את הצד הויזואלי.

מהדלפות ודיווחים שונים, הסוללה ויכולת הקיבול שלה יהיו כמו המכשירים האחרונים כשדגם ה-Galaxy S9 יגיע עם סוללה בנפח של 3,000 מיליאמפר-שעה, ואילו ה-S9 Plus בנפח של 3,500. למרות זאת, שיפור חיי הסוללה יבוא לידי ביטוי מתחת למכסה המנוע – בין היתר במעבד שיביא לחסכון בצריכת חשמל של עד 15%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר