בונז'ור מובילה מהפיכה באפייה הביתית

יצרנית המאפים "בונז'ור", המתמחה בייצור מאפי שמרים איכותיים, יוצאת במהלך פורץ דרך ומשיקה קטגוריה חדשה - מוצרי בצק שמרים לאפייה בבית. הסדרה תושק תחת השם "בונז'ור ולתנור". כל המוצרים בכשרות פרווה, בד"צ העדה החרדית (אוכל, שיווקי)

בונז'ור. (צילום: יחצ)

חברת בונז'ור אשר מוכרת מגוון מוצרי בצק קפוא לפינות מאפה בשוק הקמעונאי, למאפיות פרטיות ולשוק המקצועי , מובילה מהפכה בשוק הצרכני בתחום האפייה הביתית. מדובר בקטגורית מוצרים חדשה, שמציעה לצרכנים מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה בבית, אפשרות שלא הייתה קיימת עד היום לצרכן.

ב-4 השנים האחרונות קטגוריית האפייה הביתית צמחה בכ-20% וניתן לראות שהצרכן מחפש יותר הזדמנויות לאפייה ביתית. עם זאת, במחקר צרכנים שערכה בונז'ור נמצא שרבים מהצרכנים נמנעים מאפייה של מאפי שמרים.

"זמן ההכנה, המורכבות ובעיקר החשש משילוב שמרים באפייה, המלווה בחוסר בטחון במיומנות הנדרשת וגם בתוצאה המתקבלת, יוצרים חסם מרכזי אצל הצרכן. תובנות אלו היוו את הבסיס לפיתוח הסדרה "בונז'ור ולתנור", המאפשרת לצרכנים – בפעם הראשונה - לאפות מגוון מאפי שמרים וליהנות מהחוויה הייחודית של אפייה בבית ומתוצאה בטוחה" הסבירה מנכ"לית בונז'ור, בילי ינקו, והוסיפה "מדובר בסדרת מוצרים, שעתידה לחולל מהפיכה אמיתית בתחום האפייה הביתית, שמציע המותג בונז'ור שנתפס כמותג מוביל, מומחה באפייה, עם ערכים של טריות, טעם ואיכות".

תוצאות המחקר שערכה בונז'ור הראו שהצרכנים מעוניינים להכין בעצמם מוצרי בצק עם אפייה ביתית, כלומר לא מסתפקים בחימום בלבד. מאידך הם עדיין מעוניינים בהכנה פשוטה עם מינימום השקעה וביטחון מוחלט בתוצאות.

לדברי עינת פלד מנהלת השיווק של בונז'ור: "עבודת הפיתוח ערכה כשנתיים ולוותה במחקרים צרכנים לבחינת התנהגויות צרכניות בתחום האפייה, אפיון חסמים, בחינות סנסוריות של מגוון מוצרים ובסופו של דבר גובש קונספט שיווקי-מוצרי, שמטרתו לאפשר לצרכן לאפות מאפי שמרים בבית. מדובר בתהליך פשוט וקצר המבטיח תוצאה בטוחה, לדוג': הצרכן מקבל בצק רוגלך וכל שעליו לעשות הוא להבריש את המאפים בביצה, להכניס אותם לתנור חם כ 20 דק', ולקבל מאפי רוגלך חמים, טריים וטעימים במיוחד. מדובר בשינוי עצום בעולם האפייה היושב על 2 טרנדים "חמים" – טריות ונוחות. בנוסף, המוצרים ללא חומרים משמרים".

חברת בונז'ור הוקמה בשנת 1986 ונרכשה על ידי קבוצת אסם ב- 2007. החברה פועלת ממפעלה בקריית גת ומשווקת את מוצריה, מוצרי בצק קפוא, לפינות אפייה בשוק הקמעונאי, למאפיות פרטיות ולשוק המקצועי (בתי מלון, מסעדות...) אשר משלימים את תהליך האפייה האחרון (הכולל הפשרה, התפחה ואפייה) ומוכרים אותם לצרכן הסופי.

בשנת 1990 השיקה בונז'ור את הבגט לראשונה בישראל, ומאז בונז'ור מזוהה עם הבגט בתפיסת הציבור הישראלי. בשנת 2006 הקימה בונז'ור מפעל חדש בקרית גת שבו מועסקים למעלה מ-200 עובדים. ב-2007 נרכשה החברה על ידי קבוצת אסם, רכישה אשר העמידה את בונז'ור בחזית הידע והטכנולוגיה. במהלך השנים התרחב קו המוצרים של בונז'ור וכיום היא מייצרת מגוון עשיר של כ-200 מוצרים ובהם לחמים, לחמניות, בגטים, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, עוגיות ועוד. מוצרי בונז'ור נמכרים כיום ביותר מ-1500 נקודות ברחבי הארץ, בהן מאפיות פרטיות, פינות המאפה בשוק הקמעונאי ובשוק המקצועי.

סדרת "בונז'ור ולתנור" מהווה נקודת ציון אסטרטגית ברמה העסקית, היות ולראשונה בתולדותיה תכנס בונז'ור למקפיא ותמכור מוצרים ישירות לצרכנים. סקרים מראים שבונז'ור נתפס כמותג המוביל בקטגוריה עם מומחיות באפייה, איכות, טעם וטריות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר