גרמו להפסקות חשמל

הסופה החלה: עצים קרסו באלעד ובבני ברק

המשטרה מדווחת על עצים שקרסו באזורים שונים בארץ, כשבחסדי שמים אין נפגעים באופן משמעותי. הפסקת חשמל נרחבת אירעה בעיר אלעד, כתוצאה מעץ שקרס (חדשות, ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
העץ שקרס בבית שאן על שני הנוסעים (צילום: דוברות המשטרה)

הסופה החלה ועמה גם פגעי מזג האוויר. באזורים נרחבים בעיר אלעד נותק זרם החשמל, כתוצאה מקריסת עץ ברחוב חוני המעגל. מתנדבים מארגון 'ידידים' חילצו לכודים בשתי מעליות שנתקעו כתוצאה מכך.

גם בבני ברק, ברחובות קהילות יעקב והרב ברוט, קרסו מספר עצים. לא היו נפגעים.

ברחוב ירושלים בבית שאן קרס עץ על רכב פרטי בעת נסיעה, ברכב היו 2 נוסעים שנפגעו באורח קל (ע"פ גורמי רפואה) ופונו לטיפול בבי"ח העמק.

כביש 581 נחסם לתנועה בשני הכיוונים מעין החורש לאחיטוב עקב עצים שנפלו על הכביש. כביש 553 בכניסה לתל מונד נחסם לתנועה בעקבות עץ שנפל וחוסם את הכניסה ליישוב. יש להפנות נהגים לדרכים חלופיות.

בנתניה אירעו כמה מקרים בהם קרסו עצים בחסדי שמים ללא נפגעים. ברחוב סמילנסקי – עץ שנפל על רכב ללא נפגעים. רחוב שד' בנימין- עץ נפל על הכביש, הכביש חסום לתנועה. שד' ירושלים- עץ שנפל על הכביש, כרגע חסימת כניסה לבניין.

גם בפתח תקווה קרס עץ ברחוב שבט אשר - הכביש נחסם עקב העץ שקרס על חוטי חשמל.

גם באבן יהודה- רחוב חן, גג בית נפל על מתח חשמל, ממתינים לטיפול של חברת החשמל.

עצים קרסו מהרוחות העזות גם במקומות נוספים, כביש 5613 כניסה לצור משה – חסימת הכביש לשני הכיוונים עקב קריסת עץ. כביש 581- חסום בשני הכיוונים עקב עץ שנפל על הכביש.

בכלל האירועים המדווחים נמצאים שוטרים על מנת להבטיח את שלום הציבור בבית, ברחוב, ובכביש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר