בעיצומה של השבת

ליברמן הגיע לאשדוד והכריז: "הראשל"צ לא יוזמן לצה"ל"

כשהוא מלווה במאבטחים ורכבי שרד מטעם המדינה, הגיע שר הביטחון אביגדור ליברמן למרכול פתוח בשבת באשדוד ותקף את הראשל"צ הגר"י יוסף שלדבריו לא יוזמן למסור שיעורים לחיילים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90 )

בזמן שהעיר אשדוד מתמודדת בימים אלו ממחלוקות פנימיות וטענות של קבוצת חילונים על שבירת הסטטוס קוו בכל נושאי השבת, בחר שר הביטחון ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לנצל את המצב הרגיש בכדי להגיע, דווקא בשבת, כשהוא מלווה ברכבי שרד ומאבטחים מטעם המדינה, למרכול פתוח.

ליברמן לא הסתפק בביקור יחצני במרכולים הפתוחים בשבת, ובחר לתקוף את הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף שלדבריו לא יוזמן לטקסים צבאיים מאחר והעניק גיבוי למאבק של רבה של צפת הגאון רבי שמואל אליהו נגד שירות צבאי משותף - גברים ונשים יחד.

לדברי ליברמן: "לא הרב ראשי, ולא הרב אבינר, ולא הרב אליהו ישתתפו בטקסים של צה"ל וממשלת ישראל – עד שלא יחזרו בהם. כך הנחיתי. זה פשוט דבר בלתי סביר לתקוף את צה"ל, לדבר נגד שירות ואחר כך עוד להשתתף באירועים במסגרת צבאית".

יו"ר 'ישראל ביתנו' הוסיף: "בלתי מתקבל על הדעת שרבה של צפת תוקף את הרמטכ"ל ודורש להדיח אותו; שאחד מהרבנים החשובים גם קורא לא להתגייס לצה"ל אם אין יחידות נפרדות; שרב ראשי לישראל מגבה את רבה של צפת, זה דבר בלתי סביר".

על מאבק השבת אמר ליברמן: "מי שאומר שלחוק המרכולים אין שום משמעות טועה ומטעה. לחוק המרכולים לצערי יש משמעות מרחיקת לכת. אנחנו רואים באשדוד את ההשפעה. עד לאחרונה חיו באשדוד בהרמוניה, ועכשיו העיר מפולגת ואני מקווה שזה לא יקרה בערים נוספות. הפילוג הזה פוגע בחוסן הלאומי. כל הסיפור הזה פשוט יוצר פה מתח מיותר, חיכוך מיותר לגמרי. הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לראות חברה ישראלית מפולגת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר