מחאה על אלימות

מחר: כל קווי 'אגד' יושבתו למשך שעתיים

כמחאה על אלימות כנגד הנהגים, חברת 'אגד' הודיעה כי כל קווי החברה ברחבי הארץ יושבתו מחר בבוקר למשך שעתיים • "לא יעלה על הדעת שהנהגים יהפכו לשק חבטות" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90 )

בהתראה קצרה: מחר, יום שני, בין השעות 10:00-12:00 בבוקר, כל נהגי חברת 'אגד' ברחבי הארץ ישבתו ופעילות החברה תופסק לחלוטין, לאות מחאה על האלימות המופגנת כלפי הנהגים וכזעקה נגד אוזלת היד של הרשויות בטיפול בנושא.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, מסר לפני זמן קצר כי "החלטנו לאותת לכל מי שמבקש לפגוע בנהגים שלא ניתן לאלימות להרים ראש".

לדבריו: "נהגי התחבורה הציבורית משרתים את כלל הציבור בנאמנות ובחריצות ולא יעלה על הדעת שהם יהפכו לשק חבטות של נוסעים אלימים. ככל שתופעת האלימות תגבר, המחאה שלנו תורחב".

יצוין כי מקרה האלימות האחרון התרחש בקו 59 בירושלים.

דובר אגד הבהיר כי השביתה לא תואמה עם הנהלת החברה: "אגד מתנגדת לכל פגיעה בציבור הנוסעים ומשתמשי התחבורה הציבורית. אנו סבורים שלא זו הדרך להתמודד עם אלימות כלפי הנהגים, תופעה שאנו מגנים בכל דרך ופועלים נגדה".

הדובר הוסיך כי אגד תיערך במהלך היום לגיוס של חברים וגמלאים כדי לתת מענה ולצמצם ככל הניתן את הפגיעה בציבור הנוסעים. "אנו קוראים להסתדרות לשקול שוב את צעדיה ולבטל את השביתה הפוגעת בנוסעים ללא צידוק".

ב-ynet דווח כי באגד נערכים לפנות לבית הדין לעבודה כדי להוציא צו מניעה לשביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר