אלפי לקוחות OnePlus חשופים בשל פריצה לשרתים

החברה למכשירי סלולר, שמנסה לאיים על השליטה של החברות הגדולות בשוק הסלולר נתקלה בבעיה חמורה, כשפרטי אשראי של עשרות אלפי לקוחות נגנבו ממנה(סלולר)

(צילום: יצרן)

בסוף השבוע הודיעה יצרנית הטלפונים OnePlus כי 40 אלף לקוחות הושפעו מפריצה למאגר הנתונים שלה, בין הפרטים שנחשפו בפריצה, שהובילה בין היתר לסגירת החנות המקוונת של החברה מוקדם יותר השבוע, היו גם פרטי אשראי של בעלי המכשירים.

על פי הודעת החברה, בעוד רכישות מזויפות בוצעו בפרטי האשראי שנגנבו רק לאחרונה, התוכנה הזדונית פועלת בשרתי החברה כבר מאמצע חודש נובמבר. הקוד הזדוני הצליח לדלות פרטים מלאים של כל רוכש שהזין את פרטי כרטיס אשראי בעת ביצוע רכישות באתר. בחברה ציינו כי איתרו את מיקום הפרצה, אך היא ממשיכה בחקירה בכדי להבין כיצד בוצעה.

החברה שהפרצה הזו לא מוסיפה לשקט הנפשי שלה, ניסתה להרגיע את הלקוחות הרבים ובהודעה שהוציאה מסרה כי 40 אלף הלקוחות שפרטיהם בסיכון מהווים רק אחוז קטן מכלל ציבור הלקוחות שלהם. עוד סיפרו בחברה, כי הם פונים ללקוחות שהושפעו מהפריצה ומציעים להם ניטור של פרטי האשראי שלהם לשנה הקרובה בחינם.

עד להודעה חדשה יהיה אתר החברה סגור לרכישות וזאת כדי להגיע לפענוח מלא של הפריצה. מהחברה נמסר כי לקוחות שמעוניינים יוכלו לבצע רכישות רק באמצעות חשבונות PayPal הבטוחים ובמקביל פועלת החברה לפתח מערכת רכישה באשראי מאובטחת יותר מזו שהייתה קיימת עד כה להשקה המחודשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר