בשורות טובות

שני לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין שוחררו מבית החולים

שני לוחמי הימ"מ שנפצעו בשבוע שעבר בקרב בג'נין מול רוצחי הרב רזיאל שבח הי"ד, בהם הלוחם שנורה בחזהו ונפצע באורח קשה, שוחררו מבית החולים בחיפה לביתם (אקטואליה)

לוחמי הימ"מ בבית החולים (צילום: דוברות מג"ב)

חדשות טובות מבית החולים רמב"ם בחיפה: שני לוחמי הימ"מ שנפצעו בקרב בג'נין בשבוע שעבר, שוחררו היום (שני) לביתם מבית החולים. השניים נפצעו, אחד מהם אפילו הוגדר פצוע קשה, במהלך הניסיון לחסל את חוליית המחבלים שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד.

כבר אתמול, אמר מנהל המחלקה, ד"ר רן קרמר, כי אין צורך רפואי להמשיך להחזיק בבית החולים את הפצוע שבתחילה הוגדר קשה. היום כאמור שוחררו שני הלוחמים, ובכלל זאת הפצוע השני שנורה ברגליו.

עוד בסמוך לפציעה אמרו הרופאים בבית החולים העמק בעפולה, לשם השניים פונו תחילה, כי הטיפול הרפואי המשובח שהם קיבלו בשטח הציל את חייו של הפצוע הקשה שנפגע מירי בחזה. לאחר שיוצב מצבו בבית החולים העמק שב הפצוע להכרה ואף שוחח עם בני משפחתו ואנשי הצוות הרפואי. בהמשך הוא הועבר לבית החולים רמב"ם, שם נותח כדי לתקן את הנזק בריאותיו. הפגיעה העיקרית הייתה בריאה השמאלית.

הורי הנרצח מודים ללוחמים שנפצעו (צילום: דוברות המשטרה)

גם הפצוע קל פונה ביום חמישי בערב לבית החולים רמב"ם ואושפז לצד חברו. היום כאמור שוחררו השניים מבית החולים.

שני לוחמי ימ"מ נפצעו במהלך הפשיטה בג'נין, שבמהלכה ניסו החיילים לשים את ידם על המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח בפיגוע הירי בחוות גלעד.

ואולם תחקיר האירוע העלה כי ההיתקלות הראשונה של כוח הימ"מ של מג"ב החלה כשהפלסטיני שחוסל בסופו של דבר פתח באש לעבר הלוחמים ופצע שניים מהם. הלוחם לא רק חילץ לאחור את עצמו ואת חברו, אלא אף השיב באש לעבר מקור הירי ודיווח ליתר הכוח ברשת הקשר על פרטי ההיתקלות. זמן מה לאחר מכן, כשקרב היריות עדיין בעיצומו, בוצעה בו פעולה רפואית בשטח, בטרם פונה לבית החולים העמק בעפולה. על פי התחקיר, פעולה זו הצילה את חייו.

בתום חיפושים בין הריסות הבתים בג'נין הודיעו הפלסטינים כי לא נמצאה שם גופה. לפיכך, ההערכה היא שהמחבל אחמד ג'ראר, ראש החוליה שביצעה את פיגוע הירי, חי ונמלט.

בני משפחת שבח הגיעו לבית החולים לבקר את החיילים שנפצעו בפעולה והודו להם על המאמצים שעשו כדי לתפוס את הרוצחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר