מביך במיוחד

עיריית תל אביב "הרגה" בטעות את הרופאה

סגולה לאריכות ימים: עיריית תל אביב פרסמה מודעות אבל על פטירתה בטרם עת של הרופאה האהובה מבית החולים איכילוב במקום על פטירת אמה. משפחתה זועמת על הטעות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ד"ר רונית אלחסיד והמודעה (צילום: מתוך ynet)

בעידן הרשתות החברתיות והאינטרנט המהיר אנחנו רגילים ל"המתות" מוקדמות או שקריות לחלוטין של אנשים מפורסמים, שמתגלים לאחר מכן בריאים ושלמים. בדרך כלל זה עוצר ברשת ולא ממשיך הלאה, הטעות המביכה של עיריית תל אביב הבוקר (שני) היא ברמה גבוהה הרבה יותר.

העירייה פרסמה מודעות אבל, בהן הוכרז בטרם עת על מותה של ד"ר רונית אלחסיד, מנהלת המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים בבית החולים "דנה" לילדים באיכילוב. אלא שלמעשה אימה של הרופאה הבכירה, רות, היא שהלכה לעולמה בשבוע שעבר. הורים לילדים שטופלו על ידי ד"ר אלחסיד ביקשו להספיד את רופאתם האהובה ואז גילו שמדובר בטעות איומה של העירייה וכי הרופאה ב"ה חיה ובריאה.

"עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, ראש העירייה וחברי מועצת העיר מנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, מנהלת המחלקה להמטו-אונקולוגיה במרכז הרפואי תל אביב", נכתב במודעות אבל שרכשה העירייה והופצו בעיתון "הארץ" וברשת האינטרנט.

המודעה המביכה

בני משפחתה של אלחסיד, שנמצאים באבל על פטירת אימה של הרופאה, רות ארוניס ז"ל בת ה-81, מתמודדים מאז שעות הבוקר עם טלפונים רבים מאנשים שרוצים להיפרד מהרופאה האהובה ש"הלכה לעולמה".

נועה, בתה של ד"ר אלחסיד, אמרה בשיחה עם ynet, כי נציגי העירייה התקשרו בבוקר להתנצל והבטיחו לפרסם מחר התנצלות. "זה הדבר האחרון שרצינו לראות בזמן שאנחנו יושבים שבעה על סבתא שלנו", אמרה נועה. "זה מזעזע לראות מודעת אבל על אימא שלך שנמצאת בחיים. אימא הייתה לידי כשראינו את המודעה, אז לא דאגתי, אבל מאז אנחנו רק מתעסקים בטלפונים של אנשים שלא מבינים מה קרה לאימא שלי וחלקם דואגים שקרה לה משהו אחרי שאימא שלה נפטרה".

גם הורים לילדים שטופלו על ידה זועמים על הטעות המביכה, א' וד', הורים לילדה שטופלה על ידי ד"ר אלחסיד ביקשו להספיד את הרופאה האהובה על בתם, ורק לאחר מספר שעות גילו כי מדובר בטעות. "כבר הודענו לילדה שהרופאה נפטרה. אחר כך אמרנו לה שזו הייתה טעות והיא בסדר גמור. אנחנו לא מבינים איך עושים טעות כזאת. יש עוד עשרות מטופלים, ילדים והוריהם, שבטח חוו את מה שאנחנו חווינו - וזה מקומם".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "מדובר בטעות סופר. מטרת המודעה הייתה להשתתף בצער הרופאה בשל פטירת אימה, ובטעות דווח על פטירתה. מיד עם היוודע הדבר יצרה העירייה קשר עם הרופאה והתנצלה בפניה באופן אישי. מחר תפרסם העירייה מודעה מתוקנת על השתתפות בצערה של ד"ר אלחסיד, והנוהל חודד. העירייה מצרה על עוגמת הנפש שנגרמה לה ומאחלת לד"ר אלחסיד בריאות ואריכות ימים".

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "הבוקר פרסמה עיריית תל אביב מודעת אבל על מותה של ד"ר רונית אלחסיד, מנהלת המערך להמטו-אונקולוגיה ילדים אצלנו בבית חולים 'דנה-דואק'. מדובר במותה של אימא של רונית ולא חס וחלילה רונית עצמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר