אשדודי מאושר

לא הלך להפגנה נגד השבת וזכה ב-52 מיליון שקלים

הזוכה, שרק לפני כשבוע חגג את יום הולדתו ה-50, תיאר איך החלטתו במוצאי השבת האחרונה לא לללכת עם חבריו להפגנה בעד חילולי השבת באשדוד התבררה כנבונה (בארץ)

הזוכה בר המזל (צילום: דניאל שטרנהיים, מפעל הפיס)

לבית מפעל הפיס הגיע היום (שני) הזוכה היחיד בהגרלת הלוטו שנערכה במוצאי השבת, כדי לאסוף את הצ'ק השמן-מאוד על סך 52 מיליון השקלים.

הזוכה, גבר כבן 50 מאשדוד, עוד לא הספיק להירגע מחגיגות יום ההולדת שלו לפני שבוע, וכבר נכנס לשמחה הגדולה בחייו.

לאחר שנודע לו על הזכייה העצומה סיפר האיש כי זו מתנה נפלאה שלא ציפה לה. מתברר, שאת הטופס הוא מילא במוצאי שבת, כמה שעות לפני סגירת ההגרלה: "היה לי משעמם וכל החברים שלי הלכו להפגנות השבת, אז החלטתי לצאת לקניות בקניון, ומסתבר שזו הייתה החלטה גורלית וחכמה, כי כשראיתי את הפרסום בדוכן מפעל הפיס על הפרס הגדול בלוטו החלטתי לנסות את מזלי ולרכוש כרטיס דאבל לוטו לוטומטי", אמר.

הפגנת החילונים באשדוד (צילום: רועי עידן, ynet)

הזוכה בר המזל הוסיף: "בחצות חזרתי לביתי, ובדקתי את הטופס בכל עשרת הטורים. טור ראשון - כלום, טור שני - כלום וכך עד הטור השמיני. בטור השמיני, הרגשתי כמו בהצבעת האו"ם ב-1947 על הקמת מדינת ישראל. 3 - יש, 6 - יש, 11 - יש, 16 - יש, 26 - יש, 34 - יש, המספר הנוסף, 6 - יש. התרגשתי מאוד וצעקתי 'יש! יש! זה הזכיר לי את המילה yes, שאמרו נציגי המדינות שהכירו בהקמתה של מדינת ישראל".

המולטי-מיליונר החדש, שעובד כשכיר במשרה מלאה, אמר כי למרות הזכייה ימשיך לעבוד כרגיל. לדבריו, הוא התלבט אם לאסוף את הפרס בעוד חודש, מאחר וקיימת תקופת איסוף של עד חצי שנה. אך לאחר שלא עצם עין במשך יומיים, החליט להגיע היום.

לשאלה מה יעשה עם הכסף, ענה הזוכה כי הוא גר בשכירות, ולכן קודם לכל יקנה דירה. את שאר הכסף יפקיד לתקופה של חודשיים, ויתייעץ עם מומחים פיננסיים מה לעשות בו בהמשך.

העיר אשדוד, ממנה כאמור הגיע הזוכה, מתגלה כמקום עם מזל די טוב: במהלך שנת 2017 שלושה מהזוכים בפרס הראשון היו תושבי עיר החוף הדרומית, וגם את 2018 היא פתחה עם הרבה מזל. הזכייה הפעם אירעה, אחרי יותר מחודש שבמהלכו הפרס הגדול לא חולק, 10 הגרלות ליתר דיוק. הזכייה האחרונה בדאבל לוטו הייתה לפני 25 הגרלות, יותר מחודשיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר