"דבר שלא ייסלח"

נהג האמבולנס כועס: "בחדשות אמרו שהיא מתה"

התנהלות מקוממת: איש כוחות ההצלה שצעק לטלפון "4 הרוגים, אני אומר לך", ובת המשפחה השכולה ששאלה בפנים אדומות "מה עם הילדה? בחדשות כבר אמרו שהיא מתה" (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המשפחה שהתרסקה בתאונה (צילומים: דוברות כיבוי והצלה מחוז יו"ש / צילום משפחתי)

התאונה הקטלנית והמחרידה שאירעה אמש (שלישי) בשומרון, בה נהרגו גם הילדים אורי ורואי לייפניק ונפצעו בני משפחתם, מעלה שוב על פני השטח את התנהלותם המוזרה והלא אחראית /של כמה מתנדבים בארגוני ההצלה.

מתברר, כי כמה מהם פרסמו את דבר קביעת המוות של הילדים, וזהותם, עוד בטרם ידעו על כך בני המשפחה.

וכך מתאר נהג האמבולנס אלירן תשובה את השתלשלות הדברים המקוממת, בפוסט שהעלה בפייסבוק: "חבריי לנשק, חובשי רפואת החירום, אהוביי".

"אתמול בלילה הוקפצנו לטפל בתאונת דרכים בכביש 557 בואכה שבי שומרון. בהגיענו, ראיתי זירה קשה והתחלנו לטפל יחד עם כוחות הצלה נוספים שהגיעו למקום. יבורכו כולם. נתנו כולנו את הלב והנשמה".

זירת התאונה (דוברות המשטרה)

"אך בשלב מסויים, כשהיה ריבוי כוחות בשטח, ראיתי דבר שלא יסלח. אנשים שמסתובבים ומצלמים את הזירה. בחור שעבר לידי עם וסט של אחד מכוחות ההצלה וצועק לטלפון: 'ארבע הרוגים, אני אומר׳ך!! ארבעה'. כאילו הוא ניהל את האירוע ואף קבע מוות".

"ואז הגיע השיא! אני יושב בכסא הנהג באמבולנס שלי, ממתין להוראות נוספות, ופתאום מקבל הודעת פוש מאחד מאתרי החדשות: 'ילדה בת 12 הרוגה'. אני מסתובב לאחור, מתבונן טוב טוב על הבובה ששוכבת לה בשקט אצלי, ואומר לעצמי: מי לעזאזל הוציא את זה החוצה?? אפילו תעודת פטירה עדיין אין לי!!".

דברי סבתם של הילדים שנהרגו (צילום: עידו ארז, ynet)

"אבל שיא השיאים נשבר במיון בית החולים. אחת מבני המשפחה ניגשת לחובש שאיתי, יאיר קינד, ושואלת אותו בפנים אדומות: 'מה עם הילדה? תגיד לי, מה עם הילדה? בחדשות כבר אמרו שהיא מתה'. ואנחנו עם הראש ברצפה, שותקים. רק רבע שעה אחרי שהיא שאלה אותנו, הודיעו להם באופן רשמי. איך אני יודע? כי הייתי שם בזמן ההודעה".

"באמת שאין לי מושג מי העביר את המידע לתקשורת, ואין לי מושג מי מנהל את אתרי החדשות. מבחינתי, שניכם פח אשפה באותה המידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר