אבל בשבי שומרון

הערב: הלווית ילדי משפחת ליפניק בשבי שומרון

הלווית הילדים אורי ורואי ליפניק שנהרגו בתאונת הדרכים הקשה, תערך הערב ביישוב שבי שומרון. הוריהם ושניים מהאחים עדיין מאושפזים בביה"ח - חלקם במצב קשה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אורי ורואי ליפניק ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אבל ביישוב שבי שומרון: הלוויתם של הילדה אורי ליפניק בת ה-12 ואחיה רואי אהרן ליפניק בן ה-8 ע"ה, תצא הערב (רביעי) בשעה 19:00 מרחבת בית הכנסת המרכזי בשבי שומרון. לאחר הספדים יצא מסע ההלוויה לעבר בית העלמין בשבי שומרון.

ההורים, ממגורשי שאנור שבגוש קטיף, עדיין מאושפזים בבית החולים, כשהאם שירלי והבן הבכור אחיה בנימין נמצאים במצב קשה. הבן הבכור היה אמור לחגוג את בר המצווה שלו בעוד 3 שבועות.

זירת התאונה (דוברות המשטרה)

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה בשלב זה עולה כי, רכב ישראלי שנסע מכיוון כללי כפר יונה לכיוון שבי שומרון, התנגש עם חזית הרכב בצד ימין של רכב פלסטיני שהגיע מולו מכיוון שבי שומרון. הרכב הפלסטיני, איבד שליטה לאחר שככל הנראה נסע במהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך, פגע במעקה בטיחות נזרק למרכז הכביש וחסם את נתיב הנסיעה של הרכב הישראלי.

כוחות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותה של הילדה בשטח, ופינו את חמשת בני המשפחה הנוספים לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, שם נמסר כי אחד האחים, בן 8, הגיע ללא רוח חיים. צעיר פלסטיני בן 21 נהרג אף הוא.

דברי סבתם של הילדים שנהרגו (צילום: עידו ארז, ynet)

כאמור, אם המשפחה, שירלי בת 35, וילד נוסף, הבכור בן 13, נפצעו באורח קשה והם מורדמים ומונשמים. האב, אוהד בן 35, נפצע באורח קל עד בינוני. תינוק המשפחה בן כחצי שנה נפצע באורח קל והוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ ילדים. יצוין כי ילד נוסף של המשפחה, בן 4, נשאר בבית עם הסבתא וב"ה ניצל מהתאונה.

התפללו לרפואת אהד חנן בן מלכה, שירלי מלכה בת עליזה, אחיה בנימין בן שירלי מלכה, אלקנה אשר בן שירלי מלכה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר